front GSX-Roll Jmenuji se Mirek Rollinger a bydlím kousek od Brna. I když k motorkám jsem se dostal vcelku omylem tak o to víc mě to chytlo. Bylo mi 17, psal se rok 1996, já studoval SPŠE v Brně a děda chtěl vyhodit starou ČíZu 125 se zarezlou klikou. Inu sželelo se mi haldy nepojízdný oceli a poprvé se podíval jak to uvnitř vypadá a po složení jsem se začal učit jezdit co by samouk. Po měsíci jsem si udělal papíry a začal toužit po něčem schopnějším, ale finance byli jen na Jawu 350/638. Tu jsem trošku vylepšoval dle obrazu svého a vydržela mi rok a půl a pak přišel skok do neznáma- první 4T japonec Honda CBX 750 která sice jela dobře, ale byla těžká a neovladatelná. Od dob kdy začal Pavel Hanzlík a spol. lítat na streetech tak jsem se vzhlídl v Suzuki GSX-R 1100 ´89. Přišla ve druháku na VUT strojní na jaře 2000 a já z ní byl učarovanej. Byla skoro v originál stavu a chtělo to s ní něco provést. Tak přišly na řadu úpravy.

Od ledna 2005 se mi motorky staly zaměstnáním z pozice učitele praktického vyučování a odborných předmětů specializace "Jednotopaá motorová vozidla" na Integrované střední škole automobilní v Brně.

V červnu 2005 začíná vznikat technický seriál na www.motorkari.cz v sekci "Jak na to".

Jaro 2006 vzniká spolupráce s časopisem Autoexpert. Vzniká série technických článků popisující rozdílnost v technice motocyklů oproti automobilům.
back GSX-Roll

Můj moto-vývoj

Při zdlouhavém hledání informací a servisních dat jsem se rozhodl udělat tento web. Stálo to spoustu času hledání, psaní, editace obrázků atd. Chtěl bych požádat každýho, kdo má informace, který tu nenašel a týkají se GSX-R tak ať mi je pošle na gsxr11@email.cz