 |
gsxr.wz.cz Fórum o suzuki motorkách
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
chooki

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 59 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: ne říjen 28, 2007 2:15 pm Předmět: Vyfuk |
|
|
Zdravim...na moju gsxr-ku potrebujem nahodit tlmic vyfuku, pretoze ten moj sucasny je dost poskrabany a celkovo nevyzera pekne...
Zhanam nejaky ladacik z konca 80tych rokov, ale zatial neuspesne...
Tak to bude riesit asi novym..co pozeram ceny, tak zacinaju na zhruba 7-8 tis. Kc za samotny tlmic. Kedze trochu si robim aj auta, tak tie ceny pre moto ladaky su neskutocne vysoke oproti ladakom pre auta...male nerezove chodia od 1.500 Kc vyssie, na skodovku ma na objednavku robili tlmic aj s kolenom za necelych 2000 Kc...
Preto rozmyslam, ze bud kupim maly ladat urceny na auto alebo si necham spravit tlmic podla mojho navrhu, s tym ze vnutro by som pouzil z mojho sucasneho vyfuku...
Co si o tom myslite ? Je velky rozdiel medzi auto-moto tlmicmy (myslim co sa tyka vnutornej konstrukcie - perforovana rurka s absorbcnou vatou vs. kovove prepazky) ??? Pripadne na co si dat pozor pri vlastnej konstrukcii ?
Nie som lakomec ale za svoje peniaze chcem vec, co ma relane tu hodnoti a nie zaplatit 10 tis. za tlmic, ked jeho vyroba nestoji ani 2 tis....
Dik |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KOVAL
Založen: 23.10.2007 Příspěvky: 6 Bydliště: O.S.T.
|
Zaslal: ne říjen 28, 2007 9:12 pm Předmět: |
|
|
Zdarec,hele taky jsem zkoušel podobný věci jako výfuk z auta-uniuverzál z nerezu a fungovalo to naprosto OK jako motocyklový racing výfuk.
Jinak ať si každej myslí co chce ale 90% racing výfuků u motorek není nic jiného než děrovaná roura a kolem vata,hotovo a tečka(bodka). Ačkoliv si plno lidí myslí že si kupujou vejfuk přesně vyrobenej pro jejich typ motocyklu a takový ty žvejky,tak tomu tak není. jiná kapitola jsou výfuky s přepážkami,homologované pro konkrétní motocykly apodobně,ale ty už se dneska prakticky taky přestávají objevovat,dnešní móda je homologované výfuky s vyndavacím homologačním špuntem vzadu,takže se nejdná zas o nic jiného než absorbční tlumič a vzadu v něm špunt kterej jde vyndávat,takže zase jsou všechny výfuky stejné racing provedení. jinak se racing výfuky ve většině případů liší jen velikostí dírek v perforované trubce a použitou vatou,někteří výrobci navíc mají ještě na perforované trubce namotanou jemnou síťovinu která má jediný důvod-aby vata nevylítala tak rychle. Co se týče rozmněrů kdybys to kutil doma,tak většina klasických laďáků na motorkách má délku +-45cm(do 50) a průměr vnitřní perforované trubky 45-50mm(většinou 45)a ty co jsem kdy mněl otevřené tak průměr dírek v perforování byl podle výrobce různý 2-3mm většinou. Na výfuky mám i zdroj a neustále jich mám množství v garáži,ale stylové do 80 let bohužel nemám k dispozici. jen klasické kulaté,ovály a podobné.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GiXXerBoy

Založen: 9.1.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: PLZEŇ
|
Zaslal: ne leden 27, 2008 5:15 pm Předmět: |
|
|
Já mam takovej menší problem, tedy, doufam. Dnes jsem startoval motorku, aby se trochu ohřála, ale zjistil jsem, že vyfuk uplně netěsní mezi koncovkou a svodem a pod touto netěsností se objevilo pár (no vlastně docela dost) kapek vody. Je to nějakej vážnej problem? a co s tim? _________________ Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: po leden 28, 2008 8:46 pm Předmět: |
|
|
GiXXerBoy napsal: | Já mam takovej menší problem, tedy, doufam. Dnes jsem startoval motorku... |
Zdarek! S tím se netrap, je to normalní jev, uvnitř svodů a tlumiče výfuku kondenzuje voda. Když nastaruješ tak se část odpaří a část vyteče ven dírkou, která je u sériových tlumičů běžně zespodu na straně bližší k motoru, tam kde dírka není si voda najde cestu jinou, třeba netěsný spoj. Nakonec tento jev neplatí jen pro výfukový systém, mě se každý rok děje, když vytahnu prochladlou moto na jarní sluníčko, tak se orosí komplet celá i zevnitř motoru  _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GiXXerBoy

Založen: 9.1.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: PLZEŇ
|
Zaslal: po leden 28, 2008 11:02 pm Předmět: |
|
|
Zdendys UH napsal: | GiXXerBoy napsal: | Já mam takovej menší problem, tedy, doufam. Dnes jsem startoval motorku... |
Zdarek! S tím se netrap, je to normalní jev, uvnitř svodů a tlumiče výfuku kondenzuje voda. Když nastaruješ tak se část odpaří a část vyteče ven dírkou, která je u sériových tlumičů běžně zespodu na straně bližší k motoru, tam kde dírka není si voda najde cestu jinou, třeba netěsný spoj. Nakonec tento jev neplatí jen pro výfukový systém, mě se každý rok děje, když vytahnu prochladlou moto na jarní sluníčko, tak se orosí komplet celá i zevnitř motoru  |
Jj, moc tý vody zas nebylo. A co se týče netěsnosti, vadí to nějak významně? _________________ Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: út leden 29, 2008 9:36 am Předmět: |
|
|
GiXXerBoy napsal: | Jj, moc tý vody zas nebylo. A co se týče netěsnosti, vadí to nějak významně? |
Nemyslím, že by taková netěsnost měla na něco významný vliv, kromě zvukové kulisy. Za jízdy takovou netěsností výfukový systém dovnitř přisává okolní vzduch, což při zavřeném plynu ještě zhoršuje "prskání" nebo střílení do výfuku, jak to známe z průchozích sportlaufů nebo při "chudém" nastavení volnoběžného okruhu. _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mazo2
Založen: 30.3.2008 Příspěvky: 1 Bydliště: Benešov nad ploučnicí
|
Zaslal: st duben 02, 2008 6:57 pm Předmět: no jo já si takový ladák sám udělal a mašina ztratila výkon |
|
|
[quote="KOVAL"]Zdarec,hele taky jsem zkoušel podobný věci jako výfuk z auta-uniuverzál z nerezu a fungovalo to naprosto OK jako motocyklový racing výfuk.
Jinak ať si každej myslí co chce ale 90% racing výfuků u motorek není nic jiného než děrovaná roura a kolem vata,hotovo a tečka(bodka). Ačkoliv si plno lidí myslí že si kupujou vejfuk přesně vyrobenej pro jejich typ motocyklu a takový ty žvejky,tak tomu tak není. jiná kapitola jsou výfuky s přepážkami,homologované pro konkrétní motocykly apodobně,ale ty už se dneska prakticky taky přestávají objevovat,dnešní móda je homologované výfuky s vyndavacím homologačním špuntem vzadu,takže se nejdná zas o nic jiného než absorbční tlumič a vzadu v něm špunt kterej jde vyndávat,takže zase jsou všechny výfuky stejné racing provedení. jinak se racing výfuky ve většině případů liší jen velikostí dírek v perforované trubce a použitou vatou,někteří výrobci navíc mají ještě na perforované trubce namotanou jemnou síťovinu která má jediný důvod-aby vata nevylítala tak rychle. Co se týče rozmněrů kdybys to kutil doma,tak většina klasických laďáků na motorkách má délku +-45cm(do 50) a průměr vnitřní perforované trubky 45-50mm(většinou 45)a ty co jsem kdy mněl otevřené tak průměr dírek v perforování byl podle výrobce různý 2-3mm většinou. Na výfuky mám i zdroj a neustále jich mám množství v garáži,ale stylové do 80 let bohužel nemám k dispozici. jen klasické kulaté,ovály a podobné. [/quote] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|