Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

FZR 1000

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne prosinec 16, 2007 2:08 pm    Předmět: FZR 1000 Citovat

zdravim pani...vcera som kupil ako darcek maldsiemu brachovi nieco na hranie a dufam ze aj mne sa podari s nou zahrat Smile je to fzr 1000, rok 90, a teraz len tak pozerame nieco na nete o nej, tak sa len chcem spytat ci neviete o nejakych dobrych adresach, pripadne nieco viac o tomto type..viem ze motor je celkom spolahlivy a zrout oleje a rozvodak na volnobeh pekne pocut, aj ked to nie je problem ale keby ste este nieco vedeli...manual uz je doma..
je to skrtena verzia, takze ju chcem otvorit a vraj 2 ihly v karbecoch su vymackane, takze najradsej by som kupil nejaku sadu alebo tak...inac okrem motora tam nie je nic moc na opravovanie, vsetko ostatne je v pohode a vyzera celkom fajn...(ale nie na dlho...bracho ako velky dizajner sa chysta na nej vyburit Smile)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne prosinec 16, 2007 2:12 pm    Předmět: foto Citovat

http://fotoalbumy.azet.sk/chooki/fzr-1000/ft-55779922-v/?i9=75fbab432151.JPG[/list]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
M!lioN
Site Admin


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 29
Bydliště: Hradec

PříspěvekZaslal: ne prosinec 16, 2007 6:57 pm    Předmět: Citovat

ahoj, jak tak koukam na tu fotku vypada fakt pekne Wink V tvym pripade bych ti doporucil Dynojet (novy jehly, trysky ale cena) kde budes mit vyhodu ze tam pak muzes soupnout ladak nebo treba i KN. Tuhle stranku asi uz znas, ale jestli ne tak tam maji dost nahradnich dilu tak se tam koukni

http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=ViewItems&menu=znacky&id_znacka=Yamaha&model=1485
_________________
Suzuki GSX 600 F 1991

Všechno jde, jenom malý děti se musí nosit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: út prosinec 18, 2007 10:20 am    Předmět: Re: FZR 1000 Citovat

chooki napsal:
zdravim pani...vcera som kupil ako darcek maldsiemu brachovi nieco na hranie a dufam ze aj mne sa podari s nou zahrat Smile je to fzr 1000, rok 90, a teraz len tak pozerame nieco na nete o nej, tak sa len chcem spytat ci neviete o nejakych dobrych adresach, pripadne nieco viac o tomto type..viem ze motor je celkom spolahlivy a zrout oleje a rozvodak na volnobeh pekne pocut, aj ked to nie je problem ale keby ste este nieco vedeli...manual uz je doma..
je to skrtena verzia, takze ju chcem otvorit a vraj 2 ihly v karbecoch su vymackane, takze najradsej by som kupil nejaku sadu alebo tak...inac okrem motora tam nie je nic moc na opravovanie, vsetko ostatne je v pohode a vyzera celkom fajn...(ale nie na dlho...bracho ako velky dizajner sa chysta na nej vyburit Smile)


Čau Peťo, není to zlá moto, ale pár problémů se najít dá. U pár motorů jsem viděl zdeformované vložky válců vlivem tepelného namáhání, mají dost tenkou stěnu. Dále jsou FZR pověstné pryžovýma přírubama mezi karburátory a airboxem, které ztrácí pružnost a časem se změní doslova na plast, pak nejdou pořádně nasadit ani do boxu ani na karburátory, motor přisává "falešný" vzduch a běží na chudší směs než by měl.
Pokud jsou vyběhané jehly, budou vyběhané i emulzní trubice, nemá cenu měnit jen jednu z těchto částí, vždy obě. Ovšem opotřebení jehly a trubice má většinou na svědomí opotřebené vedení šoupátka (důvěrně známe ze starších GSX-R u BST 36-38-40mm) pokud je to i tvůj problém, vyřeší jej jen repase karburátorů a to je hodně drahá záležitost. Dynojet ti doporučím jen za podmínek, že motor máš v dobré mechanické kondici a možnost kit "odladit" na výkonové brzdě... zatím jsem snad neviděl kit, kde by výrobce zvolil dobré trysky, navíc číslování trysek Keihin-Mikuni vs. Dynojet je rozdílné a pak se není absolutně čeho držet, bez brzdy je to na pořádné zkušenosti a dlouhou dobu.
Co se týče mechanického rachotu z motoru, spíš než rozvod ho způsobuje řetez, který pohání alternátor, nemá žadný napínák a při větším nájezdu bývá "vytahlý". Kdybys ho chtěl měnit, bohužel dost velká nevýdoha motorů této generace je nemožnost je rozpůlit bez demontáže hlavy a válců, tak jak to známě třeba z GSX-R...
Další "chuťovka" jsou hrníčkové vymezovací podložky ventilových vůlí, ale pokud řešíš seřizování vent. vůle borušením podložek, pak odpadá trochu složitější měření jejich tloušťky.
Jinak je tento motor docela spolehlivý a podobně jako další starší vysokoobjemové čtyřválce je shopný fungovat i s větším mechanickým opotřebením, aniž by to bylo výrazně znát na jeho výkonu, na stuntriding bez úprav sacího koše v olejové vaně není moc použitelný, ložiska ojnic odchází při jízdě po zadním hodně rychle.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com