 |
gsxr.wz.cz Fórum o suzuki motorkách
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Stradivari
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 1
|
Zaslal: pá listopad 09, 2007 9:53 pm Předmět: Motor |
|
|
Lze "nacpat" motor z Bandita 1200 do GSX600 F rok výroby 1990? Jsou rozměrově stejné? Jaké úpravy by bylo potřeba? (airbox, elektrika) Poraďte kdo má zkušenosti.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: út listopad 13, 2007 11:37 am Předmět: |
|
|
Čau, s takovou výměnou zkušenost nemám, nicméně... rozměry GSX-F 600, 750 jsou skoro identické s rozměry GSF 1200 (GSX-R, GSX-F 1127) až na ten rozdíl, že motor GSF 1200 má díky většímu zdvihu také větší výšku, přibližně o 6mm, což by mohlo (ale taky nemuselo) nadělat problémy s umístěním motoru do rámu a stejně tak s umístěním karburátorů a airboxu... ale nemám GSX-F před očima, tak nemůžu posoudit.
Airbox s větším motorem fungovat bude (můj názor) a karburátory půjdou upravit. S elektrikou asi nebude potřeba nic zásadního měnit, možná budou jiné konektory elektronického zapalování, které by se mělo vyměnit buď za origo zapalování GSF, nebo za programovatelné z druhovýroby.
Dál bude potřeba řesit hydraulickou spojku, (nebo konverzi motoru GSF na ovládání spojky lankem) a (možná) vyložení řetězového kolečka motoru. Svody z GSX-F na motor GSF 1200 taky nebudou sedět... dál se možná vyskytnou problémy s připojením olejových hadic na vanu...Víc mě toho momentálně nenapadá, ty detailní problémy se většinou objevují až "za pochodu"  _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kudla
Založen: 14.5.2008 Příspěvky: 2
|
Zaslal: st květen 14, 2008 4:28 pm Předmět: |
|
|
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně typu motoru. Mám GSX 1100 G r.v. 93. a chtěl bych se zeptat zda je stejny jako u GSX-R popř. jaké jsou zhruba rozdily? _________________ GSX 1100 G |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: čt květen 15, 2008 10:42 am Předmět: |
|
|
Kudla napsal: | Zdravím,
měl bych dotaz ohledně typu motoru. Mám GSX 1100 G r.v. 93. a chtěl bych se zeptat zda je stejny jako u GSX-R popř. jaké jsou zhruba rozdily? |
Čus, tak zásadní rozdíl je sek. převod kardanem a s tím spojené uspořádání převodovky a výstupu z motoru, jnak má GSX-G (pokud si pamatuju dobře) šikmé ozubení na primárním převodu. Zbytek motoru by měl být shodný s motorem 1127cc GSX-R/GSX-F. _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kudla
Založen: 14.5.2008 Příspěvky: 2
|
Zaslal: pá květen 16, 2008 1:45 pm Předmět: |
|
|
Jo diky jsem zapomel napsat ze mi slo pouze o motor jako jednotku.O tom kardanu samozrejme vim. Takze muzu vesele zacit s opravami dle prilozenych navodu a o to mi slo.
Jinak jeste jednou diky.  _________________ GSX 1100 G |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: po květen 19, 2008 7:52 pm Předmět: |
|
|
Kudla napsal: | Jo diky jsem zapomel napsat ze mi slo pouze o motor jako jednotku.O tom kardanu samozrejme vim.... |
Jasně, já jsem měl hlavně ma mysli odlišnosti týkající se převodovky, které s kardanovým pohonem souvisí...
Mimochodem na 1100G jsem se kdysi svezl a nutno říct, že projev 1127-ky ve spojení s kardanem je fakt zážitek na celý život, tohle my, jezdící na "klasikách" neznáme  _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|