Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ráfek 5,5

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Gisxiker



Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)

PříspěvekZaslal: so říjen 04, 2008 8:44 am    Předmět: Ráfek 5,5 Citovat

Ahoj,prosím o radu.Chci dát zadní pneu 180 místo 160 na GSXR 750 r.v.88. Stačí 5,5 ráfek nebo musím mít jinou zadní kyvku?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: so říjen 04, 2008 11:15 am    Předmět: Citovat

podla mojich staci iny rafik...ja som na tom podobne, tiez ma len rafik, tak som zvedavy, jestli mi pojde...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Gisxiker



Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)

PříspěvekZaslal: ne říjen 05, 2008 1:55 pm    Předmět: Citovat

díky za radu,určitě jdu do toho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: po říjen 06, 2008 7:30 am    Předmět: Citovat

Už jsem to tady někde psal... nicméně, čeká vás buď výměna táhla zadního brzdového třmenu za novější, z modelu který měl 5.5" ráfek z výroby nebo ohýbání toho stavajícího a dále změna vyložení řetezu. Tzn. unašeč rozety opět z novějšího modelu a stejně tak rozpěrný váleček pod řetězové kolečko na motoru a s tím spojená úprava šířky matice.
Good luck Very Happy
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gisxiker



Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 12:07 pm    Předmět: Citovat

ten váleček pod řetězové kolečko je asi širší,nebude řetěz drhnout o rám? Je tam dost málo místa.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: út listopad 04, 2008 6:38 pm    Předmět: Citovat

Gisxiker napsal:
ten váleček pod řetězové kolečko je asi širší,nebude řetěz drhnout o rám? Je tam dost málo místa.


Tak jak píšeš, váleček je širší, na GSX-R 1127 je rozdíl mezi distančními kroužky pro modely, kde se přecházelo z pneu 160 na 180 presně 3mm. Na mojí moto s řetězem není problém a to i přes zvednutou kyvnu a 50z rozetu, ale díky těmto úpravám je vůle mezi rámem a řetězem minimální, na "sériovce" by to mělo samozřejmě vycházet lépe. Nevím jestli tahle info platí i pro 750cc, ale je dost velká šance že ano. Rozdíl mezi rozměry dist. kroužků se nechá najít někde na webu, kde jsou k dispozici on-line fiche Suzuki.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gisxiker



Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)

PříspěvekZaslal: pá listopad 07, 2008 5:36 pm    Předmět: Citovat

Ahoj! Tak to je v pohodě, ty 3mm tam ještě vlezou.Díky moc za rady!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gisxiker



Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)

PříspěvekZaslal: pá listopad 21, 2008 6:05 pm    Předmět: Citovat

Musím koupit celou distanční podložku, nebo stačí si nechat utočit 3mm podložku a popřípadě nechat zakalit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: so prosinec 13, 2008 2:43 pm    Předmět: Citovat

Gisxiker napsal:
Musím koupit celou distanční podložku, nebo stačí si nechat utočit 3mm podložku a popřípadě nechat zakalit?


Pro jistotu bych raději volil nákup celého rozpěrného válečku. S podložkou by to fungovalo taky, ale z konstrukčního hlediska je mě osobně to první řešení bližší z více důvodů.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá prosinec 26, 2008 12:18 am    Předmět: Citovat

Tak ja som teraz nahodil kolo 5.5 s pneu 180/55 a tak tak tam pasuje...pri retazi aj na tiahle reakcii zad. brzdy je tak cca 4-5mm vule...
nic ine som nerobil, len som prehodil kolo...rozeta s unasacom aj gumovymi vlozkami tam pasuje...rovnako ako oska a aj vsetky distancne kruzky..
Nemalo by sa nic stat, nie ?
_________________
GSXR 1100 r.v.1989, naj. cez 100tis.km, veteran v najlepsej kondicii v sustavnej prestavbe Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: so prosinec 27, 2008 5:43 pm    Předmět: Citovat

chooki napsal:
Tak ja som teraz nahodil kolo 5.5 s pneu 180/55 a tak tak tam pasuje...pri retazi aj na tiahle reakcii zad. brzdy je tak cca 4-5mm vule...


Čau Peter. Tak v tom případě se omlouvám za výrobu mystifikace, u mě to bylo trochu komplikovanější, ale dost možná tím, že nemám kolo GSX-R ale GSF. Pokud vše sedí bez úprav, pak je to jedině výhoda a nestane se určitě nic. Díky za info Smile
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gisxiker



Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)

PříspěvekZaslal: so leden 24, 2009 5:14 pm    Předmět: Citovat

chooki napsal:
Tak ja som teraz nahodil kolo 5.5 s pneu 180/55 a tak tak tam pasuje...pri retazi aj na tiahle reakcii zad. brzdy je tak cca 4-5mm vule...
nic ine som nerobil, len som prehodil kolo...rozeta s unasacom aj gumovymi vlozkami tam pasuje...rovnako ako oska a aj vsetky distancne kruzky..
Nemalo by sa nic stat, nie ?

Ahoj! Tak to ti vyšlo, já jsem koupil zadní kolo s GSXR 1100 r.v.94 a unašeč, je průměrově větší oproti starému a těch gumových vložek je tam o jednu víc. Unašeč mám, ale řeším, jestli budu muset vyměnit rozpěrný váleček a jak to poznám?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gisxiker



Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)

PříspěvekZaslal: ne říjen 04, 2009 2:16 pm    Předmět: Ráfek 5,5 Citovat

Tak zadní ráfek je tam. Jediná úprava, co jsem provedl, je ohnuti táhla
brzdového třmenu. Rozdíl zadních kol je jen 1,5 mm. (v místě rozety).
Měřil jsem obě kola na frézce položením kola na stůl a najetím na rozetu tak jak přijdou upnout na kyvku. Motorku jsem opatrně projel a v pohodě.
Myslíte že ten 1,5mm bude dělat nějakou neplechu na té vůli a délce řetězu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 6:52 pm    Předmět: Re: Ráfek 5,5 Citovat

Gisxiker napsal:
Tak zadní ráfek je tam. Jediná úprava, co jsem provedl, je ohnuti táhla
brzdového třmenu....


Zdarek! 1.5 mm je na tu délku úplně v toleranci, aspoň podle mého, nebude to dělat žádné peklo.
A máš tam ještě původní kyvnu, nebo se povedlo nahodit tu GSX-RW? Já jsem o víkendu prohrabal harampádí kvůli prodeji moto a našel jsem to 750WP přepákování o kterém jsme se kdysi bavili, tak bude-li zájem, leží tady Smile
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com