Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

chlazeni gsx-r

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
xwalda



Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 5
Bydliště: šTERNBERK

PříspěvekZaslal: so březen 28, 2009 9:28 pm    Předmět: chlazeni gsx-r Citovat

Cauec Lidi, mam na Vas prosbu. jsem z toho nejakej vykolejenej. Mam Suzuki gsx_r 1000 r.v. 03 a mam takovyto problem: kdyz jedu tak mam teplotu na displeji cca 75-85°C, ale nechal jsem ji klapat jen tak pred garazi a teplota rostla, az mi displej napsal teplotu 104°C a to uz jsem mel strach a motorku pŕojel aby teplota schladla. a ani pri takovehle teplote se mi nespustila sahara. kdyz jsem koukal na vyrovnavaci nadobku tak tam stoupla hladina kapaliny tak o cca 1cm a myslel jsem ze pri takovehle teplote bude treba kapalina uz vrit, ale ne-e. Jsem z toho trochu mimo a neda mi spat. nemate nekdo s timhle problemem nejaky zkusenosti? jestli ta sahara spousti jeste treba pozdeji? ale ta teplota se mi zda by celkem vysoka uz a sahara stale stoji. Prosim Vas o nejaky rady a tipy co by to mohlo delat, jestli to je nejaka zavada. ddiky moc za odpovedi Walda
_________________
SUZUKI GSX-R K3
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: po březen 30, 2009 7:12 pm    Předmět: Citovat

Čau! Faktem, že ti větrák nejede u 104°C se nenech nějak vykolejit, tyhle novější Japy bežně spínají až u 105°C.
Ze základů fyziky víme, že při tlaku větším, než je tlak atmosférický, se bod varu posunuje nad "tradičních" 100°C, větší přetlak = vyšší bod varu. Chladící okruhy spalovacích motorů využívají právě této vlastnosti a jsou proto konstruované jako přetlakové.
Ale pro jistotu zkus moto nechat běžet na stojánku aspoň do těch 105°C jestli větrák sepne.
Good luck Smile
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com