 |
gsxr.wz.cz Fórum o suzuki motorkách
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Krles
Založen: 2.4.2009 Příspěvky: 2
|
Zaslal: ne duben 05, 2009 9:27 am Předmět: brouseni ventilu |
|
|
cau chlapi, chtel bych se vas zeptat, na mojem bandouru 600 (r.v. 1996) zacal z pod o-krouzku pod hlavou tect olej, tak jsem si rek, ze kdyz uz to budu rozebirat, tak rovnou vymenim i gufera na ventilech zabrousim ventily apod (najeto mam 54 000km), slozit a rozlozit to neni problem, to uz jsem delal nekolikrat, ale spis bych se chtel zeptat jak na to zabrusovani ventilu, jakou brusnou pastu pouzivate a jak moc ji redite s olejem? neco malo uz jsem cetl v kolonce Jak na to diky za kazdou radu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: po duben 20, 2009 6:46 am Předmět: |
|
|
Čau pane.
Moc ti toho neporadím, ale pokusím se aspoň trochu přispět na tohle téma: Zabroušení ventilů, aspoň podle mojí zkušenosti, je na opravu sedel použitelné jen v dosti omezené míře. Buď na hlavě s malým nájezdem km, nebo po frézování sedel a stojním broušení ventilů, protože svojí podstatou je zabroušení (nebo zalapování) ventilů dokončovací operace. U nájezdů kolem 40-50k už bývá ve výfukových sedlech "zatlučený" karbon v podobě malých černých teček, což je pomocí zabroušení neopravitelná záležitost, alespoň pokud máme dodžet parametry šířky ( 0,9 - 1,1mm ) a umístění dosedací plochy sedla. Právě delším broušením, které je potřeba k odstranění tohoto karbonu, se často sedlo "rozjede" nad povolenou šířku a na dosedací ploše ventilu se vybrousí drážka, těsnost životnost takové soustavy je pak výrazně nižší, než když je to uděláné správně.
Pastu určitě co nejjemnější, ale konktrétní čísla bohužel neznám ani nevím kde ji sehnat. Něco jsem viděl u Louise, a bude určitě k sehnání i jinde.
Uvidíš jak bude vypadat tvá hlava (pokud už to nemáš dávno vyřešené ) ale tipuju, že s tvým nájezdem už by se vyplatilo udělat klasický servis sedel a ventilů, tedy zafrézování sedel + strojní broušení ventilů.
Každopádně good luck!  _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Krles
Založen: 2.4.2009 Příspěvky: 2
|
Zaslal: st květen 13, 2009 7:43 pm Předmět: |
|
|
jo uz jsem to radsi hodil tady za kopec do servisu kde se na to specializujou, ale jen ciste tu hlavu at mi ji daj celou do kupy at mam jistotu, ale kazdopadne diky moc za radu, ta hlava uz vypadala ze toho ma hodne za sebou, ted mam zase jiny problem, dneska jsem zjistil, ze mi nesedi tlustka novych pistnich krouzku(a to jsou puvodni originaly ktere podle manualu maji dobre rozmery) ale do pistu to proste nevejde v tom poradi jak by melo(prvni krouzek se vejde do druhe drazky a druhy krouzek se zase vejde akorat do prvni), takze nechapu jak je to mozne, jedine kdyby tam byl jiny pist treba, coz se mi vubec nezda, ale je to uz na palici, letos uz ani nevyjedu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|