Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

FZR

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: pá březen 28, 2008 10:14 pm    Předmět: FZR Citovat

Mám dotaz akorad jsem slozil fzr1000 a pri prudkém brždění z vysokých otaček má motor tendeci chcipnout samozrejme ze pri zmáckle spojce jako by se přehltil.dik za info
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 11:38 pm    Předmět: Citovat

Ahoj. Jestli moto aspoň nějak drží volnoběh "na stojánku" nebo při zahřívání na provozní teplotu, pak by to mohla dělat příliš bohatá směs volnoběžného okruhu karburátorů. Hlavně u starších moto se občas stavá, že plovákové ventily špatně zavírají přívod benzínu a tím se zvýší hladina paliva v plovákových komorách, což zahřátý motor většinou nestráví Smile a jestli se něco takového fakt děje, určitě to bude znát i na "vybarvení" svíček, hlavně na izolátorech středových elektrod.
Na bohatost volnoběžného okruhu má zásadní vliv následující: výška hladiny=nastavení plováku, nastavení šroubu bohatosti a tryska volnoběhu.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: ne březen 30, 2008 6:24 pm    Předmět: Citovat

takze by mohlo pomoct prtahnout srouby smesi.jinac to bezi pekne jen pri tom brzdeni obcas
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: po březen 31, 2008 8:27 pm    Předmět: Citovat

pkristek napsal:
takze by mohlo pomoct prtahnout srouby smesi.jinac to bezi pekne jen pri tom brzdeni obcas


... tak nějak, jestli ten problém má něco společného s bohatostí, pak ho jiné nastavení šroubků bohatosti určitě nějak ovlivní, ale přinejmenším aspoň potvrdí nebo vyvrátí moji teorii Smile
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: pá duben 04, 2008 8:33 pm    Předmět: Citovat

Ještě jeden problém. Docela často mi odchází svíčka na 4. válci. Většinou když nastartuju se sytičem, motorku vypnu a nastartuju znova nebo když klesnou otáčky a ještě mám zaplý sytič jako by se ten válec přechlastal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: ne duben 06, 2008 4:15 pm    Předmět: Citovat

pkristek napsal:
Ještě jeden problém...


Zkus si zkontrolovat příslušný karburátor, jak na něm zavírá plovákový ventil a jestli je sedlo těsněné o-kroužkem, tak zkontroluj i to a stejně tak nastavení výšky plováku (nebo výšku hladiny)... Jestli je to nějaká stará moto, tak se vyplatí "přejet" všechny karburátory a udělat aspoň částečnou repasi (o-ringy a jehlové ventily), ušetříš tak čas a nervy nad řešením spousty problémů.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
M!lioN
Site Admin


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 29
Bydliště: Hradec

PříspěvekZaslal: út duben 08, 2008 5:33 pm    Předmět: Citovat

nevim jak je to delany to tvoje ale jestli mas karbos s klapkou a podtlak. membranou na soupatku tak muze byt praskla - to by vysvetlovalo chcipani pri prudkym brzdeni (gsx 600f to napriklad rada dela), uchcanou jednu svicku. To ja mel praskly hned 3, dira ve vykonu jak blazen, zralo to jak protrzeny a svicky ajko uhel Evil or Very Mad ovsem jel jsem stim jednu jizdu a pak jsem hned daval nove Wink
Fakt sry jen sem placnul co si myslim a jestli nemas ty podtlakovy karbose tak sry Wink
_________________
Suzuki GSX 600 F 1991

Všechno jde, jenom malý děti se musí nosit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: čt duben 10, 2008 10:01 am    Předmět: Citovat

no na nasine byly delany na podzim podtlaky tak to by se na to prislo ne jinak jede dobre zkusil jsem vymenit kabely tak uvidim jinak dik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: po duben 20, 2009 8:38 am    Předmět: fzr Citovat

TAK problém vyřešen byly popraskané membrány podtlakú.a ucpane kanálky pro podtlaky hrúza.Uz to slape jak ma nehltí se a nezere jako tank diky vsem za typy.PETR
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com