 |
gsxr.wz.cz Fórum o suzuki motorkách
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mototym

Založen: 23.4.2008 Příspěvky: 19
|
Zaslal: st duben 23, 2008 2:52 pm Předmět: Jak na karburátor??? |
|
|
Nám problém s karburátorem. Budu se snažit být stručný. Mám 2 motory a jeden s nich má upravený Wiseco písty na obsah 1196ccm.K tomu mám vylazené karburátory (Dynojet) a filtry KN. Jede to,ale žere. Chápu nemůžu jezdit za 5l/100km, ale... Mám karburátory osazené origo #1,2,4 - trys. 125, a #3-tryskou 127,5, vzdušník 1.2mm, jehla 2 zář. Chci vyladi origo karburátory tak aby klesla spotřeba a motorka jela do těch 200km/hod (není podmínkou,ale hlavně tahala v celem pásmu otáček minimálně do 8-9 tis. Já vyskoušel origo karbce a ty jeli do 6ts otáček a max rychl. 130Km. Dal jsem tam trysky 135 a teď to jede 180km a točí do 10 ts ale s velkou dírou mezi 7-8 tisíci. Prostě musím v 7,5ts otáčkách kdy to nechce jet držet 5 vteřin "plný" a ono se to rozkucká až to začne tahat. Nevíte jak se té díry zbavit,nebo ji "zmenšit"??? Jde mi jen o dovolenou a tak, jak si chci pojezdit stačí vyměnit karbce a dát tam ty slazené. Ty mají trysky 144,vzdušník 1.2mm,jiné jehly,difuzory (to v čem je jehla),pružinky a dírky v šoupáku. Víte co s tím. Libor GSXR1100W rok 1993,GU75C, karb 46E0, |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: čt květen 01, 2008 7:41 am Předmět: |
|
|
Čau, nejsem zrovna ten pravý, co by tomu nějak zvlášť rozumněl, ale jestli máš jedny karbs které s motorem fungují, pak bude asi menší šance, že s tím bude fungovat jiné nastavení. Jestli dobře chápu, používáš přímé filtry KN a já mám zkušenost, že s nima většinou fungují CV karburátory dost špatně, protože odstraněním přírub mezi airboxem a karburátory se zásadně zvětší turbulence a tím se zhorší plnění motoru, vetšinou to ovlivní spodní a střední pásmo otáček. Přímé filtry se spíš hodí na karburátory typu RS nebo FCR, s přímo ovládanými šoupaty a akceleračními pumpami.
Ale abych jen nefilosofoval o hovně... buď můžeš zkusit, na účely dovolených, konfiguraci s airboxem (pokud je to možné), tam bude jisté že motor bude schopný fungovat s daleko menší hl. tryskou a výrazně tím "uklidníš" tok nasávaného vzduchu, nebo zkus různé polohy jehel a jestli máš možnost i jiné pružiny. Jednoznačný návod asi možné dát nebude, ale je to otázka hlavně pro ladiče.
Možná by stálo za úvahu zkusit karbs odladit na airbox s KN filtrem, pro mormální použití to bude rozhodně víc praktické a kdo ví, může se ukázat, že s tím bude motor fungovat líp ve všech směrech.
Good luck...  _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|