Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Daabl
Založen: 26.2.2008 Příspěvky: 2 Bydliště: Láb, Slovensko
|
Zaslal: út srpen 19, 2008 10:35 pm Předmět: Selenoid valve (selenoidova klapka) |
|
|
chcel by som sa spytat ci nevie niekto ako ovlada riadiaca jednotka selenoid valve a hlavne aku maju presnu funkciu. mam pocit ze do karburatorov pustaju viac vzduchu ale nejsom si isty _________________ Suzuki GSX-R600, 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: st srpen 20, 2008 7:54 pm Předmět: |
|
|
Tento systém "kontrolovaného zdvihu šoupata" funguje asi následovně:
prostory nad membránami jednotlivých karburátorů jsou propojeny s airboxem přes "řídící ventil" (Lift Control Valve). Tento řídící ventil je ovládán pomocí signálu ve formě podtlaku, který je přiváděn ze sacího kanálu válce č.4. Tento podtlakový signál je převáděn do výrazně spojitější formy (než je podtlakové vlnobití v sacím kanálu) pomocí zařízení zvaného V.T.V (Vacuum Transmitting Valve - nějaký rozumný překlad mě teď zrovna nenapadá). Přívod upraveného podtlakového signálu do řídícího ventilu ovládá přes elektomagnetický ventil (Solenoid valve) řídící jednotka zapalování. Na základě vstupních signálů (poloha TPS, otáčky motoru a snímač zařazené rychlosti) jednotka dávkuje velikost podtlaku potřebného k ovládání (velikosti otevření) řídícího ventilu a tak ve finále kontroluje rychlost zdvihu šoupat v karburátorech. Celý tento systém má za úkol eliminovat příliš rychlé otevření šoupat a tím zabránit poklesu rychlosti proudění směsi do válců při nízkých otáčkách motoru. Pro názornost připojuji schéma tohoto systému...
 _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jurawood
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: po září 08, 2008 12:26 pm Předmět: |
|
|
mělo by to sepnout když se prudce otočí heftem  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|