Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Gisxiker
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)
|
Zaslal: ne říjen 05, 2008 2:16 pm Předmět: Přímé filtry |
|
|
Ahoj! Zrovna jsem koupil přímé filtry a tady se dozvím,že to ničí motor a nejede.Je to stou životností motoru tak vážné?Prodejce doporučuje montovat pouze s Dynojet stage 3.Mám je vrátit? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: po říjen 06, 2008 7:22 am Předmět: |
|
|
Čau... je to tak jak se tady píše, přímé filtry + CV (podtlakové) karburátory = error. Když se to povede rozchodit, pak jen za cenu vysoké spotřeby a zhoršení průběhu výkonu ve spodním pásmu otáček. Airbox je podle mě s CV karburátory a pro mimookruhové využití nutnost a případný sportovní filtr raději ve verzi pro airbox, pak to funguje bez problémů. Pro GSX-R 750/1100 s druhou generací rámu dělá K&N dvě velikosti nasávacího otvoru pro použití se sériovým nastavením nebo s rekalibračním kitem. Přímé filtry jsou pravděpodobně využitelné jen v kombinaci s karburátory typu Keihin Flat CR nebo Mikuni RS. _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Gisxiker
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)
|
Zaslal: ne listopad 02, 2008 12:08 pm Předmět: |
|
|
Ahoj! A jak je to s tou životností motoru při použití přímích filtrů? Stavím sreeta a chci dát baterku místo airboxu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: út listopad 04, 2008 7:03 pm Předmět: |
|
|
čus... tuhle radu samozřejmě nemusíš brát vážně, ale jestli máš v plánu nechat na moto sériové karburátory a je to aspoň trochu možné, tak airbox zachovej, ušetříš si spoustu nervů, problémů a vyhozených peněz za benzín... S účinkem filtrace u filtrů KN mám osobně dobrou zkušenost, KN jezdím v airboxu 6 let a motor funguje bez problémů, u přímých filtrů od téhož výrobce se dá předpokládát v podstatě to samé (ale zkušenost s nimi nemám), pokud se motor nepohřbí díky nesprávnému poměru směsi apod. - takovou situaci s použitím přímých filtrů a CV kaburátorů není problém "vyrobit"... fakt to spolu moc nefunguje. Pokud se to opravdu bez "košíků" neobejde, pak to má smysl jedině s racing karburátory, ale zase, aby taková úprava měla přínos, musíš mít motor ve 100% kondici a použít jiné zapalování + indukční cívky, časování rozvodu...atd.  _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mototym

Založen: 23.4.2008 Příspěvky: 19
|
Zaslal: st listopad 05, 2008 2:37 pm Předmět: Jo jo |
|
|
Sam mam KN + Wiseco sadu a řeknu ti,že je to jen pro bohaté. Jedeto dobře od 5 tisíc (podek se zalívá) a žere to 10 litrů při jízdě mezi 90 a 120 kmúhod. Jak to osolíš tak se mi naádrž spučí jak piksla od piva.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Gisxiker
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)
|
Zaslal: so listopad 08, 2008 7:54 am Předmět: |
|
|
Tak já je tam dávat nebudu.Motorku mam seřízenou a jede docela dobře. Asi nemá cenu do toho rýpat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: so listopad 08, 2008 7:22 pm Předmět: |
|
|
Gisxiker napsal: | Tak já je tam dávat nebudu.Motorku mam seřízenou a jede docela dobře. Asi nemá cenu do toho rýpat. |
Určitě děláš dobře... velice výstižně to před časem napsal Koval: "takže můj názor je po pár letech už jasnej-CHCEŠ JEZDIT NEBO LEŠTIT?,MÁŠ MOTORKU NEBO SHOWBIKE?...." a s tím se nedá než souhlasit. Jestli máš moto na svezení a ne na parádu, pak jsou takové úpravy k ničemu, jen si zkomplikuješ život. Dostat z motoru pár HP navíc tak, aby to mělo hlavu a patu a nebyly to jen zbytečně vyhozené peníze, vyjde hodně draze... myslím že daleko efektivnejší cesta jak získat zajímavé přírůstky HP je přeplňování, takže pokud by to opravdu všechno stálo jen na hodnotě HP, pak doporučuji se vydat touhle cestou... jinak nechat více-méně v sérii, pak to funguje bezvadně
P.S. pokud budeš potřebovat radu kolem změny šíře ráfku, nebo něco jiného, klidně napiš, jsem ze Květné, tedy kousek od UB. _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Gisxiker
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: Uhersky Brod (gsxr 750 r.v.88)
|
Zaslal: pá listopad 21, 2008 6:04 pm Předmět: |
|
|
Ahoj,díky moc za rady! O koníky mi moc nejde, spíš šlo o vzhled.Ty košíčky tam fakt sedí a jak jsem psal,baterka místo airboxu a nějaké pěkně zvednuté sedlo hned to vypadá jinak. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GSX-Roll

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 46 Bydliště: Brno (GSX-R 1157)
|
Zaslal: st prosinec 10, 2008 7:20 pm Předmět: pár postřehů |
|
|
nevím jestli jsem o tom psal tady nebo někde jinde, ale propsutný filtr + CV karb chce změnit pružiny šoupátek a jejich otvor pro přívod vzduchu nad membrány=docela laborování. Hrál jsem si kdysi s Kovalovou motorkou, která skoro nejela i když to udělal dle návodu Dynojet. problémů jsem s tím měl u víc zákazníků a vždycky jsme byli rádi, když jsme se po poklesu o cca 40% dostaly aspoň trochu na pův. hodnoty. prodejce nyvakládá hory doly a ono to pak nefunguje jak si zákazník představuje |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mototym

Založen: 23.4.2008 Příspěvky: 19
|
Zaslal: so leden 24, 2009 10:11 am Předmět: KN filtry |
|
|
A navíc ti do žere do sání i trávu z příkopu.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: ne leden 25, 2009 10:29 am Předmět: |
|
|
Tak tak, "košíky" opravdu umí zkomplikovat život ve velkém stylu Ještě si vpomínám v souvislosti s touto problematikou na jednu věc: některé CV karburátory mají featuru v podobě okruhu pro "dodatečné obohacení" nebo jak to nazvat, který se aktivuje ve vysokých otáčkách pomocí šoupata ovládaného podtlakem. Toto zařízení se pomocí montáže "košíků" 100% vyšachuje z činnosti takže se s tím musí počítat...ale sériové chování toho okruhu se v "košíkové" konfiguraci plnohodnotně nahradit nedá. Nemám s tím sice takové zkušenosti jako Mira, ale taky jsem si s tímto v minulosti užil pár zajímavých chvil. _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sekáč
Založen: 3.2.2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: st únor 04, 2009 5:04 pm Předmět: |
|
|
Ahoj,mám podobný problém se seřízením karburátorů u motoru 1052ccm z roku 88 a s košíkama od K&N a karburátorovou sadou od Dynojet.Nevím,kde to nejlépe nechat nastavit ale dle návodu od výrobce to rozhodně není ono.Původní airbox použít bohužel nemůžu,protože jsem motor použil do rámu 750W r.v 1993 a tak musím použít košíky.Se spotřebou problém rozhodně nemám (6-8l/100km) při běžné jízdě a okruh cca 12l/100km.Problém mám v tom,že mi motor ztrácí tah od 9500 ot/min a výfuk mám stále plný sazí.Zátah motoru od spodku je celkem pravidelný až na díru okolo 4000-4500 ot/min.Výrobce Dynojet se zmiňuje o poklesu výkonu v nižších otáčkách ale zase to má vynahradit výkon ve vysokých.Jestli máte někdo tip byl bych vděčný za každou radu.Předem díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
NIKO Site Admin
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Krnov +GSXR 771+XT 600
|
Zaslal: pá únor 06, 2009 4:42 pm Předmět: |
|
|
kosiky na karbce bych dal ve chvili kdy bych mel v hlave ideu ze se chci dlouhodobe drbat s necim co predtim fungovalo dobre
po zkusenosti s Dynojet kitem na mem jednovalci XR600 bych uz neveril zadne radoby sade na zvyseni vykonu,kosiky vypadaji dobre,usetri misto ale o funkcnosti filtrace primou cestou mimo airbox,kde se prece jen proud vzduchu ustali a pripadny prach ma moznost nekam spadnout(jinam nez rovnou do karbce),nemluve o tom ze klasicka vlozka opravdu filtruje.
Kn filtr(bavim se o klasickem karburator motoru) znamena retezec dalsich uprav=penez za mlhavy narust vykonu.
Od doby co jsem si s Dynojet kitem uzil rikam-nesahat do neceho co funguje |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|