Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vedeni oleja

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 6:24 pm    Předmět: Vedeni oleja Citovat

zdravim, taka otazocka, na mojom motore (GSXR 11 K) mi ide olejove vedenie takymi zvlastnymi rurkami po vonku...aky to ma vyznam ? Je to kvoli chladeniu ? Zatial som to videl iba raz na GSXR 750 '90.
Inak som to na ziadne 11ke nevidel, aj ked je pravda, ze vacsinou vydavam len streety, take vrazdy...Dalsia otazka, ako sa toho zbavit ? Akym inym vedenim mozem toto vedenie nahradit, aby to nespatilo dojem z motora.
Dik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 6:50 pm    Předmět: Olejové hadice Citovat

Čágo Peťo, vidím že máš na své moto přímo umělecké dílo, nechceš poslat link na větší foto? Rád bych si to prohlédl detailně.
Možnosti jsou asi tři:
1) sehnat starší origo hadice
2) použít konce ze stávajících trubek a nechat si na ně nalisovat hadice nové a na míru, dělají se i oplétané nerezí, podobně jako brzdové hadičky
3) koupit "hadicový" kit od nějaké renomované firmy (Earl´s, H-E-L apod.) ale to je dost drahá záležitost, ovšem z hlediska designu velmi efektní

...pokud by jsi potřeboval vidět jak vypadají a jak jsou vedeny origo hadice, klidně řekni, nafotím ti to ze své moto. Do příští sezóny mám v plánu nahradit origo chladič a vedení něčím lepším a původní věci budou k dispozici, jen ještě není jasný přesný termín nákupu, tak ti zatím s tímto problémem nepomůžu.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 8:37 pm    Předmět: Citovat

zial v dohladnej dobe lepsie foto nebude lebo mi nejde fotak, tak musim kupit novy...co sa tyka toho vedenia, tak rad pockam na tvoje, u mna to az tak nehori...
inac myslim, ze je to origo suzuki, co davala asi na nejake modeli, lebo presne toto som videl aj na tej 750ke..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 9:26 pm    Předmět: Citovat

Mě ten obrázek nešel napoprvé otevřít... tak teď uz jsem doma, tohle je přisávání vzduchu do výfukových portů - tzv. Second air nabo Pair system - používalo se to na Švýcarských a Kalifornských verzích kvůli snížení emisí. Tohle s olejem nemá co dělat, čili hadice potřebovat nebudeš Very Happy
Podle obrázku už na moto nemáš potlakem ovládaný ventil, ktery spojuje airbox s výfukovymi porty (kanály), zůstaly jen ty trubičky, které jsou proklemované, jak můžeme vidět. Trubičky jsou přichyceny dvěma šrouby ze přední stranu bloku na každém válci a pokud je budeš chtít demontovat, musíš místo nich dát nějaké záslepky s těsněním v podobném provedení jako jsou tyto od APE:

_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 10:08 pm    Předmět: Citovat

diky moc zdendo Smile
fakt si ma potesil. ty zaslepky si skusim spravit sam. Co to je proklemovane ? Musim si to poriadne prejst ten motor, este som na nic nemal cas, ani ju umyt, a to uz je mam viac ako 2 mesiace... a uz by som to mal zacat riesit Smile kua stale len praca, holky, auto...tento vikend venujem biku ! Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: čt říjen 18, 2007 6:51 am    Předmět: Citovat

Nemáš za co Peťo, rádo se stalo... "proklemovat" znamená propojit, to slovo pochází z němčiny, no, bych měl mluvit spíš česky Very Happy
Tím jsem myslel to propojení tubiček na konci pomocí pryžové hadice. Původně byl na každé staně ješte jazýčkový ventil, na jeden pro válce 1-2, druhý pro 3-4. Tyto ventily pak byly připojeny ještě na ovládací ventil, který byl ovládaný podtlakem a spojoval jazýčkové ventily s airboxem. Schéma tohoto systému najdes v origo manuálu v kapitole 8 - Emission Control Information, urcitě už ho máš stažený z netu Wink
Tak nezbývá než popřát příjemný víkend s moto...
Měj se dobře kolego Very Happy
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com