Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

GSX-R 750 rok 89

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bikesilber1



Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 1
Bydliště: Bohdíkov 188

PříspěvekZaslal: út prosinec 15, 2009 10:08 pm    Předmět: GSX-R 750 rok 89 Citovat

Zdravím všechny,
obracím se na vás s prosbou o pomoc při řešení problému na mém GéeSXeRu ato : motor má díru ve výkonu mezi cca 4.500 - 6.000 otáčkami . Za studena je je tento propad ještě markantnšjší. Podtlaky OK, základní nastavení karburátorů také ok, nainstalován otevřený výfuk 4 do 1.

Nesetkal se s tímto už někdo?
předem ději za všechny podněty

S pozdravem Libo r Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marvinn



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: po prosinec 28, 2009 9:17 pm    Předmět: Citovat

Zdar, mám stejný model gsx-r a nastavení karburátorů jsem věnoval spoustu času. Ten tvůj problém se projevil až po montáži toho výfuku? Jestli jo, tak je pravděpodobný, že laďák v tomhle pásmu dost ochudil směs-tím pádem to taky ztrácí výkon, a při studeným motoru je to všechno umocněný tím, že směs kondenzuje na stěnách sacího potrubí a nedostane se jí tolik do válce. V tomhle případě se nemůžeš držet základního nastavení. Já tam mám taky 4-2-1 laďák-a funguje to s tímto nastavením, hl. trysky origo 112,5, volnoběž. trysky taky origo-buď 32,5 nebo 37,5, je to jedno-doladíš šroubem bohatosti směsi-tam už musíš nejlíp podle otáček postupně každý válec, já tam mám myslím 2,5-3 otáčky, no a nakonec- a to bude tvůj problém-zvednout jehly, já to mám myslím na 2 zářezu odspoda. Všechno ale taky záleží na tom, jestli tam máš třeba nějakej propustnější vzduchovej filtr nebo jakej laďák-ty třeba už budeš muset laborovat s tryskama,mě ještě stačily orig. Nejlepší je to naladit na brzdě s lambdou Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marvinn



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: po prosinec 28, 2009 9:38 pm    Předmět: Citovat

Ještě dodatek: zkus, co to bude dělat se zapnutým sytičem v tom tvým mrtvým pásmu Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mototym



Založen: 23.4.2008
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 6:38 pm    Předmět: Díra Citovat

Je to hlavně tvarem jehly, teoreticky potřebuješ užší jehlu nebo ji zvednout aby tom místě procházelo více benálu. Neboj nakonec zjistíš že origo jezdí taky dobře. Jinak budeš maturovat,kupovat Dynojet a KN a podobně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com