Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

nejde do otaček,GSXR 750W

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jirina



Založen: 10.9.2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: st září 10, 2008 6:25 am    Předmět: nejde do otaček,GSXR 750W Citovat

Čuste mechanici,přes zimu jsem sundal motor,shodil hlavu,zabrousil ventily seřidil vůle,po namontovaní z5 a motor nejde vytočit nad 7tis,když pomalu přidám plyn motor jede do těch 7tis,když dam plny,začne to škytat do výfuku a chcipne Confused ,rovody jsou v pořádku,karbce jsem koupil ještě jedny a výsledek 0.Výfukový svod na 2 válci se zbarvi do červena Question .Už nevím jak dál,už mě to stalo hodně času,nervu a peněz.
Díky za pomoc Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirina



Založen: 10.9.2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: ne září 21, 2008 8:21 pm    Předmět: Citovat

jirina-jestli jsou rozvody v pořádku,tak bych to viděl v karburatorech Wink Razz Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirina



Založen: 10.9.2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: ne září 21, 2008 8:22 pm    Předmět: Citovat

jirina-díky,mrknu na to a dám vědět Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: čt září 25, 2008 9:57 am    Předmět: Citovat

Čus, to se nediv, že nikdo neodpovídá, tady už se to nenosí Very Happy
Ten tvůj problém se tváří jako by pořádně nechodily hlavní okruhy v karburátorech (zanesené hl. trysky/vzduchové trysky, nízká hladina paliva v plov. komorách, membrány, problém v přísunu paliva z nádrže-kohout, nefunkční odvětrání atd...)
Zkus dát místo nádrže nějakou externí láhev (nezapomenout ucpat hadičku podtlakového ovládání kohoutu), pokud nebude chyba v přívodu, pak hodit oko na karburátory - hl. trysky, jak chodí šoupata, odvětrání plovákovek, výšky hladin... když vyjdeme z toho, že rozvody a další mech. nastavení motoru je o.k., jak píšeš.
Good luck Smile
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirina



Založen: 10.9.2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: st říjen 01, 2008 7:05 pm    Předmět: Citovat

zdendys-díky za reakci,to potěší Very Happy ,s tou flaškou to mám udělané,podtlak zacpaný,zatím jsem přišel na to,že 1 válec má málo paliva,asi malá hladina,injekčí stříkačkou jsem mu dal štávu a vytočil jsem to do 9tis Laughing .Nicméně by mě zajímalo jakým zpusobem měříš tu hladinu a kolik by mělo být toho benálu v karbcích.Tady na www.gsxr... jak na to..... to sice je vysvětlené pomoci těch hadiček,zkoušel jsem to a nic moc Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: ne říjen 05, 2008 8:47 am    Předmět: Citovat

jirina napsal:
zdendys-díky za reakci,to potěší Very Happy ,s tou flaškou to mám udělané...


Není zač Smile
Stačí když nastavíš výšku plováku, podle obr. 3 a při té příležitosti můžeš zkotrolovat průchodnost hlavních trysek. Kontrola výšky hladiny s trubičkou na obr.2 je dost nekomfortní záležitost, páč moto má být nastartovaná a v rovině (jako při jízdě), což vyžaduje asistenci.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirina



Založen: 10.9.2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: po říjen 13, 2008 7:03 pm    Předmět: Citovat

tak jsem udělal ty hladiny v karbcech,poskládal namontoval a zatím nemám odvahu to zkusit startnout Very Happy zítra to prubnu,když nebude žádna zmněna k lepšímu tak to hodím ze skály Evil or Very Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirina



Založen: 10.9.2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: ne květen 31, 2009 8:47 am    Předmět: Citovat

dotaz,mam karburátory mikumi id 17E0 pruměr klapky 135mm
a další mikumi id 17E5 pruměr klapky 120mm
Ktere jsou na GSXR 750w?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirina



Založen: 10.9.2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: pá červen 29, 2012 3:36 pm    Předmět: Citovat

tak už je to v cajku Wink ,jezdím.....příčiny-fajfky svíček,bohatost směsi mám ted 1.5ot a přetěsněný kohout nádrže,papa Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com