Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Olej

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: čt srpen 28, 2008 7:52 pm    Předmět: Olej Citovat

Ahoj zvažuju do své gsxr 750w rok 93 použití oleje 20w50 misto klasiky 10w40 učelem je snížení spotřeby oleje motor ma 70tis km.Repas hlavy bude ale snizit spotrebu oleje by to mohlo.A po oprave hlavy by to mohlo byt jeste nižší než s 10w40.Pisnete své názory diky moc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: pá srpen 29, 2008 11:35 am    Předmět: Citovat

Zdarek! Problém s tím určitě žádný nebude, páč i Suzuki samotná připouší použití jiných viskozit v případě, že není dostupná 10W-40 a pokud to není v rozporu s teplotním rozsahem zvolené konktrétní alternativní viskozity. Jen pro úplnost, "teplotním rozsahem" se rozumí teplota okolního prostředí, (vzduchu), při které se moto provozuje, viz origo tabulka ze Suzuki manuálu níže...
Určitě to zkus a můžeš sem pak hodit zkušenost, jestli a jak to ovlivnilo spotřebu oleje na tvé moto.


_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mototym



Založen: 23.4.2008
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: pá říjen 10, 2008 4:22 pm    Předmět: Olej Citovat

Z jiného soudku. Já si objednal z USA origo díly na GSXR1100 a vyšlo mně to velice dobře. Sadu kroužků,guferka,sadu těsnění a plno drobností co jsem mněl špatné. Myslím,že hlava a kroužky by ti pomohli daleko více a to i u výkonu. Ahoj
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: st srpen 12, 2009 11:03 pm    Předmět: kruhy Citovat

zdravim vsecky tak problem vyresilo az prekrouzkování motoru et to je ok.koupil jsem druhé valce nechal zmerit prehonovat kruhy wiseco a tet to je v porádku.ten olej to moc neovlivnil tu spotrebu.dik za typy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: so srpen 15, 2009 10:30 am    Předmět: Re: kruhy Citovat

pkristek napsal:
zdravim vsecky tak problem vyresilo az prekrouzkování motoru et to je ok.koupil jsem druhé valce nechal zmerit prehonovat...


Díky za info. Máš k dispozici i nějaké změřené hodnoty opotřebení válce? Já jsem taky cca před 8 lety dával nové kruhy, ale tehdy jsem toho ješte o moto tolik nevěděl a nenechal přehonovat válce, takže se to celé trochu minulo účinkem. Motor má přes to tlaky ve válcích v normě, ikdyž s trochu větším rozptylem, než udává Suzuki.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: so srpen 15, 2009 10:30 am    Předmět: Re: kruhy Citovat

pkristek napsal:
zdravim vsecky tak problem vyresilo az prekrouzkování motoru et to je ok.koupil jsem druhé valce nechal zmerit prehonovat...


Díky za info. Máš k dispozici i nějaké změřené hodnoty opotřebení válce? Já jsem taky cca před 8 lety dával nové kruhy, ale tehdy jsem toho ješte o moto tolik nevěděl a nenechal přehonovat válce, takže se to celé trochu minulo účinkem. Motor má přes to tlaky ve válcích v normě, ikdyž s trochu větším rozptylem, než udává Suzuki.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
pkristek



Založen: 15.3.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: LICJNOV

PříspěvekZaslal: so srpen 15, 2009 10:56 pm    Předmět: Citovat

Tak namerene hodnoty nemam valce jsem meril s jedním motorářem a oproti puvodním rozmerum byly vlastne bezezmen zadna ovalita a tak.i písty ok.Jen byly vylestene tak proto to honování.Co se tyce tlaku tak mi bylo receno jeste pred opravou ze je rozdíl mezi stíraky a tesnícimi kruhy bud to motor jede normalne a bere olej nebo to jede spatne ale olej se netratí.Vlastne to rika to ze kruhy muzou být opotrebené nezavisle na sobe uz pro to ze brity stíraku jsou tencí nez tesnici kruhy.jeste budu merit ty válce co jsem z moto vyhodil tak pak pisnu.jak byly na tom ty ale myslim ze to bude stejne jen vylestene
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com