Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Selenoid valve (selenoidova klapka)

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Daabl



Založen: 26.2.2008
Příspěvky: 2
Bydliště: Láb, Slovensko

PříspěvekZaslal: út srpen 19, 2008 10:35 pm    Předmět: Selenoid valve (selenoidova klapka) Citovat

chcel by som sa spytat ci nevie niekto ako ovlada riadiaca jednotka selenoid valve a hlavne aku maju presnu funkciu. mam pocit ze do karburatorov pustaju viac vzduchu ale nejsom si isty
_________________
Suzuki GSX-R600, 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: st srpen 20, 2008 7:54 pm    Předmět: Citovat

Tento systém "kontrolovaného zdvihu šoupata" funguje asi následovně:

prostory nad membránami jednotlivých karburátorů jsou propojeny s airboxem přes "řídící ventil" (Lift Control Valve). Tento řídící ventil je ovládán pomocí signálu ve formě podtlaku, který je přiváděn ze sacího kanálu válce č.4. Tento podtlakový signál je převáděn do výrazně spojitější formy (než je podtlakové vlnobití v sacím kanálu) pomocí zařízení zvaného V.T.V (Vacuum Transmitting Valve - nějaký rozumný překlad mě teď zrovna nenapadá). Přívod upraveného podtlakového signálu do řídícího ventilu ovládá přes elektomagnetický ventil (Solenoid valve) řídící jednotka zapalování. Na základě vstupních signálů (poloha TPS, otáčky motoru a snímač zařazené rychlosti) jednotka dávkuje velikost podtlaku potřebného k ovládání (velikosti otevření) řídícího ventilu a tak ve finále kontroluje rychlost zdvihu šoupat v karburátorech. Celý tento systém má za úkol eliminovat příliš rychlé otevření šoupat a tím zabránit poklesu rychlosti proudění směsi do válců při nízkých otáčkách motoru. Pro názornost připojuji schéma tohoto systému...


_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: po září 08, 2008 12:26 pm    Předmět: Citovat

mělo by to sepnout když se prudce otočí heftem Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com