Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Brzdy - problém

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: st červenec 23, 2008 9:15 am    Předmět: Brzdy - problém Citovat

Mám moc dlouhý chod páčky na přední brzdě.
Když jsem dumal čím to může být, nepomohli výměna sjetých desek, výměna kapaliny, odvzdušnění nic...
skrátka pístek nějprve asi 5mm zajíždí a pak teprve zabere...
přišel jsem asi proč tomu tak je, desky totiž při povolení brzdy až moc povolí, pístky zajdou normálně dovnitř jako by je pístek na brzdě vytvářel podtlak.
Pístky by se měli vracet axiální vůlí kotoučů a né podtlakem z pístku.
Je možný aby tam byl nějakej ventilek, asi blbost že. spíš to bude chtít novej ten pístek co?
Ještě mám postřeh, pokud páčku silou zmáčknu a jakoby nechám rychle vystřelit zpět , další zmáčknutí je už pak lepší ale pak už zase ne..
neřešil někdo podobný problém??
brzdy sou 6ti pístky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: pá srpen 01, 2008 7:12 am    Předmět: Citovat

Čágo,
to je správně, že se při povolení páčky pístky trochu vrací, axiální vůle kotouče by možná zatlačila jednu stranu, ale ne obě. Pomohlo by srovnání s jinou moto stejného typu. Např. moje pumpa pochází z GSX 1200 mod. 2000 a má taky ten "prázdný" chod a stejně se chovala i pumpa původní. Vím že to dělá hodně moto, tak to možná ani nebude tak problém ale vlastnost. Pumpu jsem rozdělanou zatím neměl, tak ti bohužel neporadím, jak moc se na této věci podepíše její repase. Určitě to tady už někdo dělal, ale vzhledem k tomu, že sem lidi v podstatě přestali psát už dávno, asi se nic moc nedozvíme a mě by to taky zajímalo.
Ještě si vzpomínám, že největsí problém při "napouštění" suchého brzdového systému, bylo odvzušnění brzdové pumpy, tam se umí vzduch dobře schovat a pak to dělá problémy, ale myslím že to s tvým problémem moc nesouvisí.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: po srpen 04, 2008 6:41 am    Předmět: Citovat

po měsíci odpověď paráda aspoň něco Smile
No na motorkář.cz sem nechtěl vůbec psat pač tam ti akorát nějakej K8 machr woe napíše zvlněný kotouče to je jasný Rolling Eyes
No nic na podzim budu měnit za panciřovky tak to pořeším podrobně
Ještě mě čeká ta převodovka jak sem psal na jaře Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: po srpen 04, 2008 7:02 pm    Předmět: Citovat

Jurawood napsal:
po měsíci odpověď paráda aspoň něco Smile
No na motorkář.cz sem nechtěl vůbec psat...


Noo, jak se tak dívám na datum, tak to úplně měsíc nebyl Wink ale v poho... No moc jsme toho nepořešili, co se dá dělat. Já jsem si nad tím taky lámal hlavu, ale nic jsem nevymyslel, páč až na ten "přázdný" krok moje pumpa funguje ok, takže jsem to vyřešil jen přestavením páčky brzdy a víc jsem do toho nelezl.
Jak jsi si určitě všimnul, tohle fórum už docela ztratilo svoji funkci, protože lidi asi ztratili důvody se o své zkušenosti rozdělit, nebo je nemají, nevím co je správně, ale je to rozhodně škoda...
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: čt srpen 07, 2008 6:49 am    Předmět: Citovat

Tak jsem to komplet rozebral, pístky jako nový všechno sem, pročistl nakonec teda zase složil odvzdušnil a je to naprosto stejný...
jen sem si včim divné věci, před pístkem v páčce je taková šroubovice asi 3 závity, připadá mě to že to je pro vyhnání bublinek z pístků..
zkoušel sem tím pak pootočit ale nevím na kterou stranu..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: so srpen 09, 2008 2:27 pm    Předmět: Citovat

Jurawood napsal:
Tak jsem to komplet rozebral, pístky jako nový všechno sem, pročistl nakonec teda zase složil odvzdušnil a je to naprosto stejný....


Tu šroubovici jsem nikdy nezaregistroval, nevím jak to přesně vypadá, ale pokud někdy narazíš na na podobný problém, zkus to vyfotit a umístit sem na fórum, sice se tím budeme zabývat nejspíš jen my, ale to neva Very Happy
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mototym



Založen: 23.4.2008
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: pá srpen 15, 2008 11:25 am    Předmět: Citovat

Confused Jistě je tu řeč o brzdě s gsxr1100 kolem roku 93. Mám asi podobnou i s tím šněkem. Já ho použil jako aretaci při vymontování písku ven, zmáčknu a zajistím hřebíčkem do šneka,pak se mi to pohadlně rozebírá (segerovka,prachovka a pístek) Jinak já to řešil různými pokusy:
1. nasadil jsem pancéřovky - trošku se to zlepšilo
2.Zajistil jsem přístu vzduchu po víčko s kapalinou. Mám kovové a je tam mini direčka a při vysouvání prasátek se vytahuje ta gumová harmonika pod víčkem a naopak.
3.Odvzdušnil jsem brzdy pomocí odsávačky - pomohlo trošku
4.Opravil jsem mosazný čep br.páčky a podložil ji podložkou.
5. Pomocí stříkačka jsem lehce přetlakoval soustavu. POZOR nutno kontrolovat zda to moc nebrzdí.

VÝSLEDEK- stejně se to dnešním brzdám zdaleka nevyrovná
ŘEŠENÍ - výměna brzdové pumpy z nějakého modernějšího stroje. Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: po září 08, 2008 12:34 pm    Předmět: Citovat

no tak řeč je i o sradech do roku 99 Smile

přesně jak říkáš je nahoře v pístku šnek. Už to kamošům omakávám jak nějakej úchyl Laughing každýmu ten pístek zabírá okamžitě hned první 2mm. A dole ve třmenu je deska připlesklá na kotouči a ani se nehne.
Jen mě se nejdřív dojíždí pístky na destičku a na kotouč (cca 0,3mm) a až si dolehnou tak zabere brzda. Nejvíc mě štve že musím przdit celou rukou, ne že bych 1ním prstem nedal stoppie, to u těhle tokico není problém, ale skřípl bych si prsty o heft.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: út září 09, 2008 7:58 am    Předmět: Citovat

Včera sem rozdělal třmeny. Těsnění písků ok, ale zato prachovky označené jako DUST SEAL, no masakr, sou připečený na pístkách a byli napůl vytrhaný ven, proto asi vraceli ty pístky. Za chvíli se du do suzuki zeptat na cenu... tak dám vědět
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: út září 09, 2008 9:23 am    Předmět: Citovat

paráda cena za sadu gumiček do brzd je přímo lidová co myslíte..
3330,-Kč No tak to ať si strčí do pr...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: čt říjen 23, 2008 8:32 am    Předmět: Citovat

je to už dávno opraveno Smile
ale napíšu kdyby měl někdo stejnej problém..
Díly od suzuki sem jim řekl ať si strčí.. z partdepots bych je měl originál za polovinu? kde asi dělá humoto chybu??

No nic, po vyčištění a důkladném vyluhování prachovek v brzdovce se ukázalo že na tom nakonec nebyly prachovky zase tak nejhůře, oškrabal sem zkrystalizovanou brzdovku s brusným prachem, chce to pořádně pročistit drážku i v třmenu..
Po smontování to šlape jak by mělo.. samozřejmě 6ti pístky mají o něco delší mrtvý chod , ale o hodně se to zlepšilo..
No a dal sem ještě pancířovky jen na předek za 1300,- komplet z pptuningu
Rozdíl je tak 200% oproti původnímu stavu( z toho pancířky mají tak 20% podíl), ostatní je na těch zatuhlích třmenech... paráda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com