Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jurawood
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 7:09 am Předmět: vyskakuje 5.rychl. stupeň |
|
|
zdar bikeři,
na mé suze sem si včara všiml že pouze na zařazené 5ce při přidání více jak 1/4 plynu vyskočí rychlost, přičemž rachtají zuby, při ubrání plynu zase zaskočí a jede normálně..
Moto je GSX-R 750 SRAD 96rok
Nevíte na co se připravit? já myslím že by mohla být nahlá snad jen vydlička co? nebo i kulisa a koleso? každopádně je to parádní zjištění takhle na začátek sezóny
asi to odjezdím do podzimu bez 5ky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: ne duben 13, 2008 7:18 am Předmět: |
|
|
Ahoj Bikere! Ta nejhorší varianta může znamenat výměnu řadicí vidličky, příslušného páru ozubených kol a řadicího bubnu (kulisy). Ve většině případů se to obejde "jen" na vidličku a pár kol. Na zničení bubnu už je potřeba jistá dávka ingnorance ze strany uživatele, jenž takový "nemocný kvalt" pořád používá.
U moto s velikým nájezdem km se taková věc může stát i vlivem přirozeného opotřebení drážek bubnu, nebo velkých vůlí v jeho uložení (může být i v kombinaci s opotřebením unášecích "kamenů" převodových kol, drážek kol a vidliček)... ovšem daleko častěji bývá příčinou selhání "lidský faktor" než přirozené opotřebení
Hodně zdaru! _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jurawood
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: út duben 15, 2008 7:19 am Předmět: |
|
|
díky,
Náhodou nevíte zda musí motor ven? u prvních gsx-r sem tady četl že musí, ... ale i na sradovi? v manuálu tam požadavek na vytažení není, ale možná to berou jako samozřejmost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: út duben 15, 2008 4:56 pm Předmět: |
|
|
Jurawood napsal: | díky,
Náhodou nevíte zda musí motor ven? u prvních gsx-r sem tady četl že musí, ... ale i na sradovi? v manuálu ... |
Motor je třeba "rozpůlit", ikdyž u SRAD se to v případě převodovky bude týkat jen nejspodnějšího dílu motorové skříně, takže motor určitě ven. Naštestí Suzuki není Yamaha, takže bude stačit demontovat jen vanu, spojku, spodní část skříně a jsi u cíle... _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jurawood
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: st duben 16, 2008 6:40 am Předmět: |
|
|
díky ti Zdendysi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GSX-Roll

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 46 Bydliště: Brno (GSX-R 1157)
|
Zaslal: čt duben 17, 2008 4:40 pm Předmět: vyskakuje |
|
|
motor zcela jistě ven (kazetovku má jen pár motorek -ER6, RGV). Ceny jsou asi následující - vidlička cca 1600, kulisa, cca 5000, obě kola cca 6000. Záleží dost v jakém stádiu to je a pak tedy kolik investic to bude chtít |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jurawood
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: po listopad 10, 2008 8:59 am Předmět: |
|
|
Takže sem úspěšně... první rok konečně bez pádu(5let s pádama)... odjezdil sezónu s vyskakující pětkou, snažil sem se neřadit, no někdy sem se přepočítal a byl to rachot.
Takže motor je venku, převodovka rozebraná.
První 2 kolečka směrem od spojky sou v pytlu, axiální zuby připomínají kužel.
Vidličky vypadají dobře, kulisa taky..
Hodím sem brzy fotky a budu potřebovat poradit co s tím, jestli se to dá podbrousit, nebo koupit za 2300+2100,- nový 2 kola originál.
Nebo mám možnost jetých za 900 kolo, popřípadě uvítám vaši nabídku , nebo to opravit, jestli to tedy jde.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jurawood
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: ne prosinec 21, 2008 5:04 pm Předmět: |
|
|
Takže koupena komplet převodovka i s kulisou a vidličkama+olejový čerpadlo, hromada šrotu k tomu co se vysypalo z motoru..
sakumprdum 3800,- už mám motor v kupě  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|