Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pkristek
Založen: 15.3.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: LICJNOV
|
Zaslal: pá březen 28, 2008 10:14 pm Předmět: FZR |
|
|
Mám dotaz akorad jsem slozil fzr1000 a pri prudkém brždění z vysokých otaček má motor tendeci chcipnout samozrejme ze pri zmáckle spojce jako by se přehltil.dik za info |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: so březen 29, 2008 11:38 pm Předmět: |
|
|
Ahoj. Jestli moto aspoň nějak drží volnoběh "na stojánku" nebo při zahřívání na provozní teplotu, pak by to mohla dělat příliš bohatá směs volnoběžného okruhu karburátorů. Hlavně u starších moto se občas stavá, že plovákové ventily špatně zavírají přívod benzínu a tím se zvýší hladina paliva v plovákových komorách, což zahřátý motor většinou nestráví a jestli se něco takového fakt děje, určitě to bude znát i na "vybarvení" svíček, hlavně na izolátorech středových elektrod.
Na bohatost volnoběžného okruhu má zásadní vliv následující: výška hladiny=nastavení plováku, nastavení šroubu bohatosti a tryska volnoběhu. _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pkristek
Založen: 15.3.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: LICJNOV
|
Zaslal: ne březen 30, 2008 6:24 pm Předmět: |
|
|
takze by mohlo pomoct prtahnout srouby smesi.jinac to bezi pekne jen pri tom brzdeni obcas |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: po březen 31, 2008 8:27 pm Předmět: |
|
|
pkristek napsal: | takze by mohlo pomoct prtahnout srouby smesi.jinac to bezi pekne jen pri tom brzdeni obcas |
... tak nějak, jestli ten problém má něco společného s bohatostí, pak ho jiné nastavení šroubků bohatosti určitě nějak ovlivní, ale přinejmenším aspoň potvrdí nebo vyvrátí moji teorii  _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pkristek
Založen: 15.3.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: LICJNOV
|
Zaslal: pá duben 04, 2008 8:33 pm Předmět: |
|
|
Ještě jeden problém. Docela často mi odchází svíčka na 4. válci. Většinou když nastartuju se sytičem, motorku vypnu a nastartuju znova nebo když klesnou otáčky a ještě mám zaplý sytič jako by se ten válec přechlastal. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: ne duben 06, 2008 4:15 pm Předmět: |
|
|
pkristek napsal: | Ještě jeden problém... |
Zkus si zkontrolovat příslušný karburátor, jak na něm zavírá plovákový ventil a jestli je sedlo těsněné o-kroužkem, tak zkontroluj i to a stejně tak nastavení výšky plováku (nebo výšku hladiny)... Jestli je to nějaká stará moto, tak se vyplatí "přejet" všechny karburátory a udělat aspoň částečnou repasi (o-ringy a jehlové ventily), ušetříš tak čas a nervy nad řešením spousty problémů. _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
M!lioN Site Admin

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 29 Bydliště: Hradec
|
Zaslal: út duben 08, 2008 5:33 pm Předmět: |
|
|
nevim jak je to delany to tvoje ale jestli mas karbos s klapkou a podtlak. membranou na soupatku tak muze byt praskla - to by vysvetlovalo chcipani pri prudkym brzdeni (gsx 600f to napriklad rada dela), uchcanou jednu svicku. To ja mel praskly hned 3, dira ve vykonu jak blazen, zralo to jak protrzeny a svicky ajko uhel ovsem jel jsem stim jednu jizdu a pak jsem hned daval nove
Fakt sry jen sem placnul co si myslim a jestli nemas ty podtlakovy karbose tak sry  _________________ Suzuki GSX 600 F 1991
Všechno jde, jenom malý děti se musí nosit... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pkristek
Založen: 15.3.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: LICJNOV
|
Zaslal: čt duben 10, 2008 10:01 am Předmět: |
|
|
no na nasine byly delany na podzim podtlaky tak to by se na to prislo ne jinak jede dobre zkusil jsem vymenit kabely tak uvidim jinak dik |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pkristek
Založen: 15.3.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: LICJNOV
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:38 am Předmět: fzr |
|
|
TAK problém vyřešen byly popraskané membrány podtlakú.a ucpane kanálky pro podtlaky hrúza.Uz to slape jak ma nehltí se a nezere jako tank diky vsem za typy.PETR |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|