Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
GiXXerBoy

Založen: 9.1.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: PLZEŇ
|
Zaslal: so únor 09, 2008 11:10 pm Předmět: Závit na padák? |
|
|
Je to asi blbá otázka, ale prolistoval sem si manuál a nenašel odpověď na otázku, k čemu je takovej ten navařenej závit na rámu v úrovni, kde začíná nádrž. Na padáky mě to přijde moc vysoko, ale nenapadá mě, k čemu jinýmu by to bylo. Přikládam fotku pro upřesnění.
 _________________ Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alice

Založen: 12.2.2008 Příspěvky: 12 Bydliště: Lanškroun
|
Zaslal: pá únor 15, 2008 10:17 pm Předmět: |
|
|
Není to na boční tlumič řízení?
Ale stejně tam jen tak nějaký nepasuje.  _________________ CB 500 r.v.1996 (něco na začátek)
GSXR 600 r.v. 1999 SRAD (něco do zatáček)
GSXR 750 r.v.2002 (něco "proti větru") |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GiXXerBoy

Založen: 9.1.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: PLZEŇ
|
Zaslal: ne únor 17, 2008 10:45 am Předmět: |
|
|
Zajímavý je, že na druhý straně rámu to neni, ale přesně v tom místě, kde by to mělo bejt je to jakoby ubroušený... _________________ Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alice

Založen: 12.2.2008 Příspěvky: 12 Bydliště: Lanškroun
|
Zaslal: ne únor 17, 2008 3:42 pm Předmět: |
|
|
Právě, že to je jen na jedné straně (na levé, že?), tak to vypadá opravdu na závit pro uchycení podélného tlumiče. _________________ CB 500 r.v.1996 (něco na začátek)
GSXR 600 r.v. 1999 SRAD (něco do zatáček)
GSXR 750 r.v.2002 (něco "proti větru") |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GiXXerBoy

Založen: 9.1.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: PLZEŇ
|
Zaslal: ne únor 17, 2008 5:57 pm Předmět: |
|
|
JJ, je to nalevo, ale proč je to teda napravo takový oleštěný, to mi hlava nebere... _________________ Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alice

Založen: 12.2.2008 Příspěvky: 12 Bydliště: Lanškroun
|
Zaslal: ne únor 17, 2008 10:20 pm Předmět: |
|
|
Hm...Já to mám na druhé straně úplně čisté. _________________ CB 500 r.v.1996 (něco na začátek)
GSXR 600 r.v. 1999 SRAD (něco do zatáček)
GSXR 750 r.v.2002 (něco "proti větru") |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: ne únor 17, 2008 11:00 pm Předmět: |
|
|
GiXXerBoy napsal: | JJ, je to nalevo, ale proč je to teda napravo takový oleštěný, to mi hlava nebere... |
Tento úchyt je na rámech SRAD už z výroby a přikláním se k Alici, že se jedná o kotevní bod tlumiče řízení, ono se taky jiné moc logické vysvětlení nenabízí. Rámy z té doby byly většinou opatřeny vrstvou bezbarvého eloxu, takže povrch by měl být jednolitý, maximálně se někde dají rozeznat stopy po jemném broušení před eloxováním. Takže nějaké "oleštění" podle mě není standartní úprava z Hamamatsu a bez foto se pravděpodobně dalších závěrů asi nedobereme...
Malá výzva pro členy, o kterých nevíme na čem jezdí: Lidi uvádějte svoje moto v podpisu nebo někde jinde, ať jsme trochu v obraze...THX _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
NIKO Site Admin
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Krnov +GSXR 771+XT 600
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 3:33 pm Předmět: |
|
|
je to na tlumič mám tam misto navarku udelany drzak z plechu ale origo to je na tlumic |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GiXXerBoy

Založen: 9.1.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: PLZEŇ
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 11:10 pm Předmět: |
|
|
NIKO napsal: | je to na tlumič mám tam misto navarku udelany drzak z plechu ale origo to je na tlumic |
Tak díky, pořádj sem dumal a dumal. Jen malá otázka, je to ze serie na obou stranách? Mě přijde, že je to z neznámýho důvodu z druhý strany upálený a oleštění... _________________ Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa |
|
Návrat nahoru |
|
 |
NIKO Site Admin
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Krnov +GSXR 771+XT 600
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 11:26 pm Předmět: |
|
|
ja to mel jen na jedne,leve, jak uz psala Alice ale je mozne ze to mas na obou a po vyrobe ramu se to odstranovalo, z technologickych duvodu je obycejne jednodussi vyrobit formu ve stylu ze se pak neco odnekud odstrani nez aby se to na druhe strane muselo dodelavat,takze mozna proto mas tu druhou starnu jakoby opravenou |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alice

Založen: 12.2.2008 Příspěvky: 12 Bydliště: Lanškroun
|
Zaslal: so únor 23, 2008 10:10 am Předmět: |
|
|
NIKO napsal: | ja to mel jen na jedne,leve, jak uz psala Alice ale je mozne ze to mas na obou a po vyrobe ramu se to odstranovalo, z technologickych duvodu je obycejne jednodussi vyrobit formu ve stylu ze se pak neco odnekud odstrani nez aby se to na druhe strane muselo dodelavat,takze mozna proto mas tu druhou starnu jakoby opravenouic |
GiXXerBoy napsal: |
Tak díky, pořádj sem dumal a dumal. Jen malá otázka, je to ze serie na obou stranách? Mě přijde, že je to z neznámýho důvodu z druhý strany upálený a oleštění... |
Když se tak na to dívám (ale třeba je to blbost), přijde mi, jakoby byl vyroben rám, do rámu se vyvrtala díra, do ní se vložila "trubička" se závitem a ta trubička se k rámu přivařila. I na obrázku nahoře je vidět ten svár a stejné sváry ve spojích v ostatních částech motorky, takže svár je origo.
Tou trubičkou se dá cokoliv prostrčit dokonce dovnitř rámu!
Což mi přijde tak trochu podivné.
A k té druhé straně, která je oleštěná a nedivím se, že Ti to vrtá hlavou, skoro bych si tipla, že prostě trošku bourala. _________________ CB 500 r.v.1996 (něco na začátek)
GSXR 600 r.v. 1999 SRAD (něco do zatáček)
GSXR 750 r.v.2002 (něco "proti větru") |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zdendys UH
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Květná
|
Zaslal: so únor 23, 2008 11:03 pm Předmět: |
|
|
Jak praví klasik: jeden obrázek je lepší než 1000 slov...já bych to sporné místo vyfotil, jinak se tady řeší věc, o níž, kromě autora threadu, nemá nikdo šajn, jak vlastně vypadá.
Pár SRADů jsem v životě viděl a jestli si dobře pamatuju, diskutovaný úchyt M6 byl jen na levé straně. Že je ten z foto původní jde zjistit krátkým pohledem, protože svár je eloxovaný stejně jako zbytek rámu, kdyby to někdo vařil dodatečně, bude to esteticky úplně někde jinde. Myšlenka že by výrobce něco dodatečně odstranil tak, aby po takové opreraci vznikly jakékoliv estetické vady nebo pochybnosti, je taky málo pravděpodobná, to mě na japonce nesedí, alespoň ne na moto z té doby... Jinak, do závitu původně patří plastová zátka... _________________ KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GiXXerBoy

Založen: 9.1.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: PLZEŇ
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 10:53 pm Předmět: |
|
|
To je pravda, že bez fotky toho moc nezjistíme, tak já ji sem co nejdřív dám.  _________________ Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|