Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

vidle USD

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ivanes



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2007 12:06 pm    Předmět: vidle USD Citovat

Potrebuju vedet jakym zpusobem je spojena trubka vidlice ze spodnim hlinikovym odlitkem pro uchyceni kola. Domnivam se ze je tam pravotocivy zavit, ale nejsu si jist. Muzete nekdo moji domnenku vyvratit ,nebo potvrdit? predem dekuju
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: pá prosinec 07, 2007 4:37 am    Předmět: Citovat

Čau, je to přesně tak jak říkáš, je tam závit, alespoň u starších USD, ty novější a úplně nové neznám. Z vnitřní strany odlitku, který drží osu kola bývá trubka ještě zajištěna "červíkem", který bývá rozkleplý a zajištený závitovým lepidlem, ten se musí opatrně odvrtat. Doporučuju odvrtat "durch" i přes trubku, jinak hrozí zkurvení velkého závitu v odlitku.
Závit na trubce je taky zajištěn lepidlem, proto je potřeba odlitek dobře prohřát horkým vzduchem (ale nevyžíhat barvu), konec trubky provrtat aby se dala prostrčit nejaká dostatečně dimenzovaná tyčka nebo šroubovák, kvůli větší páce při otáčení, drží to fakt hodně.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
NIKO
Site Admin


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 25
Bydliště: Krnov +GSXR 771+XT 600

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 10:48 pm    Předmět: Citovat

Zdendys UH napsal:
Čau, je to přesně tak jak říkáš, je tam závit, alespoň u starších USD, ty novější a úplně nové neznám. Z vnitřní strany odlitku, který drží osu kola bývá trubka ještě zajištěna "červíkem", který bývá rozkleplý a zajištený závitovým lepidlem, ten se musí opatrně odvrtat. Doporučuju odvrtat "durch" i přes trubku, jinak hrozí zkurvení velkého závitu v odlitku.
Závit na trubce je taky zajištěn lepidlem, proto je potřeba odlitek dobře prohřát horkým vzduchem (ale nevyžíhat barvu), konec trubky provrtat aby se dala prostrčit nejaká dostatečně dimenzovaná tyčka nebo šroubovák, kvůli větší páce při otáčení, drží to fakt hodně.



Potvrzuju z vlastni zkusenosti to co rika zdendys,na R1 2007 to tak rozhodne je,menili sme trubky na bouracce
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com