Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Baterka nebo snad altík?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
GiXXerBoy



Založen: 9.1.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: PLZEŇ

PříspěvekZaslal: ne leden 13, 2008 11:42 pm    Předmět: Baterka nebo snad altík? Citovat

Zdravím, mám takovej menší, ale protivnej problem. Mam klasickou bezúdržbovou baterku, ale nová samozřejmě neni, právě naopak. Původní majitel ji přes zimu neodpojoval. Když sem si motorku přivezl domů (cca 180 km), druhej den jsem už nenastartoval. Přitom při cestě jsem z důvodů přestávek vypnul možná 4x motor, ale při startu chytla vždy na jedno otočení. Přesto tedy druhý den byla mrtvá. Nabil jsem jí a jezdil jsem úplně bez problémů. Po pár jízdách jsem chvíli stál v koloně se zapnutýma světlama (ostatně jako vždy) a když mi v kapse zazvonil mobil, zastavil sem na odpočívadle, vypnul motor i světla, ale co se nestalo? Opět sem nenastartoval. Takže mě kámoš píchnul pomocí startovacích kabelů, dojel jsem domů, nabil a jezdil až do zimy. Pak jsem ji vyndal, opět nabil a když jsem včera startoval motku, chytala naprosto bezvadně, takže se nevybila. Tak se chci zeptat, jestli nevíte čim to bylo? jestli mi nedobíjí altík nebo jestli je možný, že bych měl někde odběr? Díky za odpovědi
_________________
Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aifel202



Založen: 2.1.2008
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostravak jak C_P

PříspěvekZaslal: čt leden 17, 2008 11:23 am    Předmět: Re: Baterka nebo snad altík? Citovat

GiXXerBoy napsal:
Zdravím, mám takovej menší, ale protivnej problem. Mam klasickou bezúdržbovou baterku, ale nová samozřejmě neni, právě naopak. Původní majitel ji přes zimu neodpojoval. Když sem si motorku přivezl domů (cca 180 km), druhej den jsem už nenastartoval. Přitom při cestě jsem z důvodů přestávek vypnul možná 4x motor, ale při startu chytla vždy na jedno otočení. Přesto tedy druhý den byla mrtvá. Nabil jsem jí a jezdil jsem úplně bez problémů. Po pár jízdách jsem chvíli stál v koloně se zapnutýma světlama (ostatně jako vždy) a když mi v kapse zazvonil mobil, zastavil sem na odpočívadle, vypnul motor i světla, ale co se nestalo? Opět sem nenastartoval. Takže mě kámoš píchnul pomocí startovacích kabelů, dojel jsem domů, nabil a jezdil až do zimy. Pak jsem ji vyndal, opět nabil a když jsem včera startoval motku, chytala naprosto bezvadně, takže se nevybila. Tak se chci zeptat, jestli nevíte čim to bylo? jestli mi nedobíjí altík nebo jestli je možný, že bych měl někde odběr? Díky za odpovědi


Měl jsem něco podobného, ale v autě.
Po mnoha útrapách, jsem zjistil, že mám přerušený kablik na buzení altiku.
Ale u mota.....nevím Embarassed
_________________
nejostřejší z šogůnových mečů!
Shark(Katana) r.v.1985
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
GSXRider



Založen: 16.1.2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Galanta,Slovensko

PříspěvekZaslal: čt leden 17, 2008 1:32 pm    Předmět: Citovat

GiXXerBoy: Kup si najlacnejsi dig. multimeter. Stoji asi 200 korun a zide sa Ti aj inokedy. Nastavis na jednosmerne napatie do 20V. Nastartujes motor a treba odmerat napatie na baterke. Bez svetiel aj so svetlami. Malo by to byt okolo 13,8 do 14,2V. Ked nemas,tak regler alebo altik mas zly. Altik sa da odmerat tak,ze multimeter nastavis na striedave napatie do 200V a tie 3 kable co ide z altiku odpojis od reglera a medzi kablami by malo byt okolo 20V. Samozrejme nastartovany motor. To je jednoduchy sposob ako zistit,co mas zle. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GSX-Roll



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno (GSX-R 1157)

PříspěvekZaslal: po leden 21, 2008 4:28 pm    Předmět: pár rad Citovat

kdyby to nedobíjelo vůbec tak ti po pár km na cestě moto zdechne. multimetr stojí od 90Kč a rady mám podobný. řted jde o to, jestli tvá moto má alternátor s buzenou kotvou nebo s permanentním magnetem v rotoru. každej funguje jinak.
střídavý napětí při vytočení leze až 160V mezi fázema každopádně musí být vždy stejný při konstatních otáčkách a nejníž těch 20V (efektivní).

myslím, že něco mám i v Jak na to.
musím utíkat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
GiXXerBoy



Založen: 9.1.2008
Příspěvky: 17
Bydliště: PLZEŇ

PříspěvekZaslal: po leden 21, 2008 5:59 pm    Předmět: Citovat

GSX-Roll: Já bohužel nevim, jakej druh alternátoru mam, mam sice servisní manuál, ale anglicky. Jestli tě to ale pomůže, mám Suzuki GSX-R 600 SRAD ´96 Smile
_________________
Lepší je bejt mrtvej lev než živá krysa
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NIKO
Site Admin


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 25
Bydliště: Krnov +GSXR 771+XT 600

PříspěvekZaslal: út leden 22, 2008 7:55 am    Předmět: Citovat

multimetr ted maj v akci v hypernove za 9 petek se vsema funkcema ktere potrebujes na bezne mereni
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Daabl



Založen: 26.2.2008
Příspěvky: 2
Bydliště: Láb, Slovensko

PříspěvekZaslal: st únor 27, 2008 1:13 pm    Předmět: Citovat

myslim ze 96 ma este stary typ alternatora, mozes to zistit podla toho kolko kablov z neho ide, ak 4 tak je to stary model ktory potrbuje aj budenie a ak 3 tak je to novy typ z pernamentnymi magnetmi.
_________________
Suzuki GSX-R600, 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GSX-Roll



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno (GSX-R 1157)

PříspěvekZaslal: so březen 01, 2008 1:43 pm    Předmět: SRAD už má jinej Citovat

´96 má už altík s permanetním magnetem čili regulace je zkratová a regulátor dělá např. ignitech.cz

na starý typy dávám s oblibou regulátr ze škodovky a funguje super
asi před měsícem jsem dával během týdne na RF 900 i na GSXR1100
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com