Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

GSX-F 600 po montaži laďáku (graf)

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Palivová soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MiraGSX



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 5
Bydliště: Brno (GSX-F 600ccm "street")

PříspěvekZaslal: ne listopad 25, 2007 10:43 am    Předmět: GSX-F 600 po montaži laďáku (graf) Citovat

Zdravím před půl rokem se mi naskytla koupě laďáku na ZXR 750 v hrozným stavu tak jsem jej koupil a repasoval. Dále jsem nechal na své GSX-F 600 půdovní svody 4-2 a dodělal ještě přechod 2-1.
Moto před i po montáži laďáku prokazuje špatný chod mezi 1,5-4tis otáčkami "dusí se" (tryska 40 volnoběhu shodná s manuálem)
Po uvážení jsem přemýšlel nad tím že by nebylo na škodu místo původní hl. trysky 112,5 dát 120 a tak se také stalo jenže s moto to bylo ještě horší akorát více žrala takže přišly původní (112,5 a jehla posunuta na 3/5 zářez)...
Moto jde vytočit do plných otáček ale nad 10-11tis se občas zakucká až pak dosáhne omezovače.
Nechal jsem jí tedy u Rolla projet na brzdě a tohle mi to vyhodilo:


Z grafu jsou patrné "vlny", které začínají nad 7,5tis otáček a výkon motocyklu je pouhých 65PS a 50Nm přitom lambda sonda ukazuje bohatou směs, bohužel svíčky jsou spíše do bílé barvy (to dávám za vinu "dušení" při nízkých otáčkách což jsem psal již na začátku).
Neví někdo jak tomu pomoct či co tohle zavinilo? Či máš rolle v servisu volno? Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GSX-Roll



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno (GSX-R 1157)

PříspěvekZaslal: po listopad 26, 2007 3:01 pm    Předmět: záhada? Citovat

některý motorky se porjevují zvláštně a to stejně jeden pokusnej bandit (kterej mi naopak zase trhá kolo na válci už ve 4 tisících a tahám z něj skoro 110Nm a hlavně je zajímavej spodek po dání přívěry)

mohl by jsi to dobvést a pohrajem si s tím a třeba už něco vymyslíme. chtělo by to prostě víc pokusů. někdy je problém třeba že lambda ukazuje chudý a přitom je to tak bohatý, že vypadává zapalko a ten kyslík je tam prostě nespálenej. ale opačně mě nenapadá jak by k tomu docházelo. chce to si pohrát s airboxem

dovez to a uvidíme
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MiraGSX



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 5
Bydliště: Brno (GSX-F 600ccm "street")

PříspěvekZaslal: st listopad 28, 2007 6:20 pm    Předmět: Citovat

GSX-Roll> Okej Miro koncem týdne nebo příští se ti ozvu a hodím ti jí na pospas Rolling Eyes díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
M!lioN
Site Admin


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 29
Bydliště: Hradec

PříspěvekZaslal: ne prosinec 02, 2007 7:40 pm    Předmět: Citovat

pak napis cim to bylo jestli na to prijdete, popr. na co jste zatim prisli Twisted Evil
_________________
Suzuki GSX 600 F 1991

Všechno jde, jenom malý děti se musí nosit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Palivová soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com