Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Motor

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> TL, HAYABUSA, GSX-F, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Stradivari



Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: pá listopad 09, 2007 9:53 pm    Předmět: Motor Citovat

Lze "nacpat" motor z Bandita 1200 do GSX600 F rok výroby 1990? Jsou rozměrově stejné? Jaké úpravy by bylo potřeba? (airbox, elektrika) Poraďte kdo má zkušenosti. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 11:37 am    Předmět: Citovat

Čau, s takovou výměnou zkušenost nemám, nicméně... rozměry GSX-F 600, 750 jsou skoro identické s rozměry GSF 1200 (GSX-R, GSX-F 1127) až na ten rozdíl, že motor GSF 1200 má díky většímu zdvihu také větší výšku, přibližně o 6mm, což by mohlo (ale taky nemuselo) nadělat problémy s umístěním motoru do rámu a stejně tak s umístěním karburátorů a airboxu... ale nemám GSX-F před očima, tak nemůžu posoudit.
Airbox s větším motorem fungovat bude (můj názor) a karburátory půjdou upravit. S elektrikou asi nebude potřeba nic zásadního měnit, možná budou jiné konektory elektronického zapalování, které by se mělo vyměnit buď za origo zapalování GSF, nebo za programovatelné z druhovýroby.
Dál bude potřeba řesit hydraulickou spojku, (nebo konverzi motoru GSF na ovládání spojky lankem) a (možná) vyložení řetězového kolečka motoru. Svody z GSX-F na motor GSF 1200 taky nebudou sedět... dál se možná vyskytnou problémy s připojením olejových hadic na vanu...Víc mě toho momentálně nenapadá, ty detailní problémy se většinou objevují až "za pochodu" Very Happy
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kudla



Založen: 14.5.2008
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: st květen 14, 2008 4:28 pm    Předmět: Citovat

Zdravím,
měl bych dotaz ohledně typu motoru. Mám GSX 1100 G r.v. 93. a chtěl bych se zeptat zda je stejny jako u GSX-R popř. jaké jsou zhruba rozdily?
_________________
GSX 1100 G
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: čt květen 15, 2008 10:42 am    Předmět: Citovat

Kudla napsal:
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně typu motoru. Mám GSX 1100 G r.v. 93. a chtěl bych se zeptat zda je stejny jako u GSX-R popř. jaké jsou zhruba rozdily?


Čus, tak zásadní rozdíl je sek. převod kardanem a s tím spojené uspořádání převodovky a výstupu z motoru, jnak má GSX-G (pokud si pamatuju dobře) šikmé ozubení na primárním převodu. Zbytek motoru by měl být shodný s motorem 1127cc GSX-R/GSX-F.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kudla



Založen: 14.5.2008
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: pá květen 16, 2008 1:45 pm    Předmět: Citovat

Jo diky jsem zapomel napsat ze mi slo pouze o motor jako jednotku.O tom kardanu samozrejme vim. Takze muzu vesele zacit s opravami dle prilozenych navodu a o to mi slo.
Jinak jeste jednou diky. Very Happy
_________________
GSX 1100 G
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: po květen 19, 2008 7:52 pm    Předmět: Citovat

Kudla napsal:
Jo diky jsem zapomel napsat ze mi slo pouze o motor jako jednotku.O tom kardanu samozrejme vim....


Jasně, já jsem měl hlavně ma mysli odlišnosti týkající se převodovky, které s kardanovým pohonem souvisí...
Mimochodem na 1100G jsem se kdysi svezl a nutno říct, že projev 1127-ky ve spojení s kardanem je fakt zážitek na celý život, tohle my, jezdící na "klasikách" neznáme Very Happy
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> TL, HAYABUSA, GSX-F, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com