Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Přetryskování,volba filtrů...

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Palivová soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
j.tommy



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Jeseník

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 11:10 am    Předmět: Přetryskování,volba filtrů... Citovat

Zdárek,potřeboval bych poradit,mám gsxr 1100 rv 88,v tom motor z B12 rv 04,chci tam nechat karbce z b12,ale musím je nechat kvůli airboxu a filtru přetryskovat a nechat osadit otevřenýma filtrama.Nevíte kde by mi to nějak schopně provedli?,dík Tommy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
GSX-Roll



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno (GSX-R 1157)

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 1:13 pm    Předmět: Brno je daleko? Citovat

možná bych si na to troufnul. občas se mi taková práce pod ruce dostane. snad časem sepíšu nějaký poznatky v této oblasti i na tento web.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.tommy



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Jeseník

PříspěvekZaslal: čt říjen 18, 2007 7:34 am    Předmět: Brno není daleko Citovat

Do Brna to není daleko a dovézt tam motorku je v pohodě.,byl jsem tam na VUT,dokonce se i podívat u vás na ISŠA,kvůli zájmu o kurz.
Záleží na Tobě jestli se ti do toho bude chtít jít,ale bude to až někdy v zimě,chci tam dávat i vačky z gsxr,a podle tebe zkusit i výfuk z R1.Všechno už mám sehnané,jen to musím udělat a chci to dělat v klidu.No a potom bych to rád přetryskoval a vyzkoušel na výkonové zkušebně....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
GSX-Roll



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno (GSX-R 1157)

PříspěvekZaslal: pá říjen 19, 2007 6:38 am    Předmět: kombinace Citovat

motor B12 + vačky GSXR + výfuk R1 už po světě minimálně v jednom exempláři jezdí Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KOVAL



Založen: 23.10.2007
Příspěvky: 6
Bydliště: O.S.T.

PříspěvekZaslal: út říjen 23, 2007 4:38 pm    Předmět: Citovat

dobrá rada nad zlato...
Zapomeň na otevřený vzduchový filtry a uplně už zapomeň na karbce z B12ky novýho modelu a buď rád za karbce z gsxr..
Ty vyhozený prachy co v tom utopíš raděj projezdi a vim vo čem mluvim a Míra Roll to ví taky,protože až ti s košíkama a přetryskovanejma karbcema naměří 80 koní jako mně tak si to půjdeš hodit. Very Happy
Né,vážně,po tom co jsem za několikero Dynojet sad a několika sadách přímejch filtrů KN a nekonečným ladění utratil nebojim se říct že několik mnoho tisíc korun,tak jsa řádně nasrán všechno jsem to po několika letech vyhodil a dal zpět karburátory origo gsxr i s airboxem a seriovým nastavením a zlatá fungující motorka a tak to má být. Very Happy
Záleží jestli chceš ladit nebo jezdit...
To je podstatnej rozdíl,protože ladění tě čeká nekonečný,nehledě na spotřebu a další náklady...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GSX-Roll



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno (GSX-R 1157)

PříspěvekZaslal: st říjen 24, 2007 9:08 am    Předmět: horor Citovat

je pravda, že když dáš Dynojet podle návodu tak to nefunguje. původně měl Koval fakt asi 80HP a nejelo to (přechody byly hrozný). pak se to docela zlepšilo, ale myslím, že s origo dílama jede motorka ještě líp.

Michale, co ten tvůj kámoš s vačkama GSXR?

Ted děláme GO na starý GSXR1127 a mám tam válce z B12 a opět košíky tak jsem zvědav jak to pojede. Mám nějaký nápady a jsem zvědav jak se to projeví.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KOVAL



Založen: 23.10.2007
Příspěvky: 6
Bydliště: O.S.T.

PříspěvekZaslal: st říjen 24, 2007 8:02 pm    Předmět: Citovat

čoveče Mírečku kerýho kámoše myslíš? toho jak sem se tě naposledy ptal na kolik by vyšly ty vačky z banditích udělat vostrý? tak jestli toho,tak prostě nějak se mu do toho finančně nechtělo a tak schání starý z gsxr asi myslim.
jinak s těma košíkama na přímo-ještě jeden zajímavej poznatek mám...
víte kdy jsem zadřel na klice svoje jedno svoje prapůvodní gsxr? tak vám to řeknu,tehdy když jsem namontoval košíky...
ano,já vím,vlastní blbostí,protože jsem nekontroloval olej,pořád jsem si říkal,žádnej mi to přece nebere,vždyť ten svůj motor znám... no jo akorát že předtim opravdu olej nebral,ale taky jezdil s origo filtrem,když pak jezdil ve streetu s košíkama a dostával trochu do těla tak bylo v půli sezony hotovo...
vono totiž to množství písku který projde skrz ty košíky a potažmo skrz ten motor,jooo,tak z tý hromady písku by se dal postavit i barák...
však někde tady myslim Míro byl nějakej výpočet kolik takovej motor spolkne vzduchu než se parkrát otočí...
takže můj názor je po pár letech už jasnej-CHCEŠ JEZDIT NEBO LEŠTIT?,MÁŠ MOTORKU NEBO SHOWBIKE?....ROZMYSLI SI TO DOBŘE....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Palivová soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com