Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

spustenie zadku

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
maurus



Založen: 19.10.2007
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá říjen 19, 2007 4:25 pm    Předmět: spustenie zadku Citovat

neviete my nahodou niekto poradyt ake rozmeri maju vydlicky na zadnej kyvke na GSXR 11, r.v.91
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: so říjen 20, 2007 5:31 pm    Předmět: Citovat

Čauky, rozteč děr na origo přepákovaní kyvné vidlice je 189mm, měřeno na modelu GSX-R1100L - 1990, ale mělo by to platit i pro modely ´91-´92, tam se myslím délka kyvné vidlice neměnila.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
maurus



Založen: 19.10.2007
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: so říjen 20, 2007 8:58 pm    Předmět: Citovat

diki za informaciu. inak nevies mi nahodou povedat aka je viska motorky vo vodicovom sedle stimy originalmy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: ne říjen 21, 2007 9:41 am    Předmět: Citovat

Tak s výškou sedla na orig. moto ti bohužel nepomůžu, jediná GSX-R1100L kterou znám je už na přepákování zvednutá. Snad tady je nějaký majitel origo GSX-R11 ´90-´92, který to změří a hodí sem info.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
maurus



Založen: 19.10.2007
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: ne říjen 21, 2007 8:04 pm    Předmět: Citovat

no neviem ci taky clovek sa vobec najde ja to uz zhanam tak 3 mesiace aty si jediny kto ma posunul dalej. tak diky za snahu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2007 9:13 am    Předmět: Citovat

Podívej se ještě do Adresáře na tomto webu, vidím tam dvě GSX-R1100 mod. 1991, zkus jim napsat nebo zavolat, snad ti majitelé svoje moto ještě neprodali. Díval jsem se i do origo manuálu, tam ten údaj bohužel není... ovšem moto se dělala asi se třemi různými rozvory (provedení pro různé státy) a dá se předpokládat že výška sedla bude u každého z nich trochu jiná...
Můžu vědět jaký máš vlastně problém? Chybí ti přepákování, nebo chceš vyrobit jiné kvůli snížení moto, případně jaký je tvůj záměr s tou výškou kyvné vidlice?
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
maurus



Založen: 19.10.2007
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2007 10:06 am    Předmět: Citovat

no moj problem je v podstate v tom ze som kupil masinu ktora je vysoka jak krosa a pri tej vahe a vyske je to nahovno. zle jazdne vlastnosti a hlavne to ze dociahnem spickami takze tak. v podstate sa este rozhodujem ci ju dat do povodneho stavu alebo este nizsie. sedel som na 89 a tam to vyzeralo v pohode, len neviem ci ten rozmer na tej 89 my spravy taku istu vysku u mna .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2007 5:40 pm    Předmět: Citovat

Tak to nebude zas tak složitý problém. Buď můžeš moto nějakým vhodným způsobem zavěsit za zadní část, povolit a demontovat jeden čep přepákování, nastavit si moto do takové polohy, aby ti seděla výška sedla a pak změřit o kolik bude potřeba rozteč na přepákování prodloužit, nebo zkusit namontovat origo přepákovaní z modelu L, M nebo N. Já mám doma origo páky z modelu L a K, ale ty "K"áčkové na novější modely nesedí. Podle toho by šla spočítat závislost výšky moto na délce přepákování a pak by jsi tam mohl nechat buď nějaké ty origo, nebo aspoň spočítat rozteč, která bude nejlíp vyhovovat tvé představě.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
maurus



Založen: 19.10.2007
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2007 6:05 pm    Předmět: Citovat

no inak dobri napad tak toto ma nenapadlo vyskusam to zavesit a uvidime co s toho bude. diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com